2 weken later
Pov Koen.
Ik heb tineke niet meer gesproken sinds de laatste keer en dat was toen ze naar de target ging 2 weken geleden dus. Waarom ik weg liep toen Floor tineke aan de telefoon had. Ik weet het zelf ook niet eens meer ik mis tineke en Meschien voel ik wel wat voor haar de laatste tijd dat ze weg is wordt het gemis erger en erger en mijn gevoelens voor haar komen ook ineens omhoog. Ik ben blij dat ze gaat trouwen en dat ze hoppelijk gelukkig is. "Koen ga eens veder met papierwerk die papieren gaan het niet zelf doen hè" zegt Evelyn. Ik zucht en ga veder.Pov tineke.
Today is the day ik ga voor 1 week terug naar België om wat dingen te regelen voor de trouw Diego en ik gaan over 3 weken al trouwen en ik kijk er enorm naar uit. Met een grote glimlach pak ik de taxi naar het huis van men zus. Ik bel aan en ze doet open. Haar. mond valt open en ze geeft me een dikke knuffel. "Tineke you are here." "Yess but for one week." "Maakt mij niet uit ben al blij dat je hier bent." "Mag ik je auto lenen wil heel graag naar men collega's." "Hier ga maar maar straks wil ik je spreken." "Helemaal goed." Ik geef men spullen aan men zus en stap de auto in. Aangekomen op kantoor doe ik men capuchon over men hoofd en loop naar binnen. Als patrick mij in de gaten krijgt krijgt hij een enorme glimlach op zen gezicht. "Sssst." Hij knikt en ik loop door. Zo te zien heeft iedereen pauze dus door naar de refter. "Ik bel tineke honderd keer maar ze neemt niet op" hoor ik Floor zeggen. "Floor this daar wel 2 uur in de nacht hè" zegt Eric. "Ja oké." Als ik de refter in loop zie ik dat Koen en Floor met hun rug richting mij zitten. Ik zie Eric al helemaal opfleuren maar doe snel men vinger voor men mond voor hij iets wilt zeggen. "Je geld of je leven" zeg ik terwijl ik haar vanachter een knuffel geef. "ik schrik me dood." "TINEKE je bent terug en heb jij geen last van een jetlag." "Niet te enthousiast gaan doen Floor ik moet over een kleine week weer terug en valt wel mee dat ik er nu last van heb." "Jammer maar dat is pas over een week." "1 week ja op een nadruk van 1 week" zegt Koen en staat op en loopt weg. "Is die gast er nog steeds niet overheen." Floor schut der hoofd. "Ik." "Ga maar" zegt Floor zonder dat ik men zin kan afmaken." Ik loop de refter uit en zoek Koen. Uiteindelijk vindt ik hem buiten hij staat tegen de auto aangeleund. Ik loop naar hem toe maar als hij me ziet wilt hij de auto instappen. Ik pak zen arm vast en trek hem weg zodat die niet kan instappen. Hij kijkt me in de ogen en ik zie dat een traan over zen wang glijd. "Kom hier" zeg ik en sluit hem in mijn armen. Na 2 minuten laten we elkaar los. "Ga je me verlaten." "Ik verlaat jou niet ik wil het ook niet." "Waarom ben je dan terug gegaan." "Ik moest van men ouders Koen ik wou ook niet." "Waarom ging je dan." "Dat weet ik niet maar je bent zo te horen niet blij voor me." "Maar jawel ik moet gewoon beetje wennen men beste vriendin gaat trouwen." "En ik wou dit eigenlijk later geven maar alsjeblieft." Ik geef hem een kaartje en hij maakt hem open. "Op 12 december 2022 hopen tineke schillebeeckx en Diego van vlist te trouwen bij deze bent u uitgenodigd op de trouw" las hij op. "Ik ben uitgenodigd." "Ja waarom niet." "Sorry" zegt hij en begint weer te huilen. "Maar jong kom hier." Ik sluit hem in mijn armen. "Zijn dat tranen voor verdriet of dat je gewoon blij voor me bent." "Dat laaste en sorry." "Voor wat Koen." "Voor alles." "Is het je allang vergeven." "Kom er gaan in deze week heel veel leuke dingen doen en als je mee komt naar amirika ga ik je heel veel laten zien." Hij kijkt me aan en glimlacht. "Ga je in amirika trouwen" vraagt Koen als we het onthaal in lopen. "Yep." "Cool." Als we de refter in lopen pak ik de brieven uit men Rugzak. "Eric, Brigitte, Floor, Femke, obi, Robin, Tom, Evelyn, Patrick en de chef. Ik gooi en voor een de brieven richting iedereen. "Zelfs voor mij" zegt de chef lachend. "altijd chef." "Zijn we allemaal uitgenodigd op je trouw." "Ja en waarom niet en ik ben niet zomaar terug in België ik ben hier om heeel veel dingen met jullie te regelen. "Kleur is beetje crème en beetje pastel kleur." Ik legde ze heel veel uit en hoe en wat er ging gebeuren enzo.Terug thuis bij men zus moest ik alles vertellen en dat deed ik ook. Ze was blij voor me en dat ze ook was uitgenodigd.
JE LEEST
Voor altijd bij jou?
FanfictionDit boek gaat over tineke die in Amirika woont haar ouders zijn half België's en half Amerikaans ze heeft een vriend genaamd Diego. op een dag verhuist ze naar België zonder ouders en vriend en gaat werken bij de politie. Als ze later is getrouwd g...