Pov tineke.
De volgende ochtend wordt ik wakker door Elin die aan het huilen is. Ik stap uit bed en loop naar haar bedje toe maar als ik de gang in kijk zie ik iemand staan met een mes. Hij houd in de ene kant het mes vast en aan de andere hand heeft hij Elin in zijn handen. Hij draait zich om en wil weg lopen maar ik ren naar hem toe doe men voet voor de zijne en hij struikeld. Elin begint te huilen en ik pak haar snel op. "Ik leg haar op men bed en tik zo snel als ik kan de code van men kluis in ik pak men dienst wapen eruit en loop terug naar de gang de man is nergens meer te vinden opgelucht haal ik adem ik doe men wapen terug in de kluis en loop naar Elin ze huilt niet meer en als ik haar oppak hangt haar hoofdje. "Elin Elin pleas reageer." Als ik haar hartslag probeer te voelen voel ik hem amper meer. Ik Ruk men telefoon uit de lader en bel Koen op."Koen Elin reageerd niet meer er stond en man hier en die hield Elin vast en nu reageerd niet meer" zeg ik huilend en in paniek. "Ik kom eraan." Na 5 min komt koen binnen gestormd en staat ineens naast me. "Hoe kom je binnen." "Tineke waar is Elin." Ik wijs naar Elin en Koen voelt aan haar hartslag. Hij kijkt me aan en kijkt dan weer naar Elin. hij doet een bepaalde handeling en na 2 minuten begint Elin enorm hardt te huilen. "Omg Koen" zeg ik. "Gaat het met je" vraagt hij bezorgd. "Het gaat ben in shock maar hoe kom je binnen" "de deur stond open." "De deur stond open wat die heb ik niet open gezet." Ik kijk Koen aan en ren zowat de trap af. "Alles ligt nog zoals het lag waarom was hij dan hier." "Weet ik niet maar het is hier niet veilig voor je dat is 1 ding." "Waar moet ik dan heen." "Dat zien we dan wel pak wat je mee moet nemen dan gaan we naar kantoor." Ik knik ik kleed me om en pak wat spulletjes voor Elin. ik bel naar men zus om haar alles te vertellen.Aangekomen op kantoor zet ik de luier tas van Elin in de hoek van onze bureau kant en loop naar de chef toe Koen gaat met elin de refter in terwijl ik met de chef ga praten. Ik vertel alles aan de chef en die zegt dat ik een veilige plek moet vinden. "Koen had zich al opgeofferd om bij hem te blijven maar hij doet zoveel voor me." "Tineke ik snap je maar als ik naar Koen kijkt vindt hij het niet erg om je te helpen trouwens waar is Elin." "Bij Koen." "Daar heb je het al hier Koen is bijna een vader voor Elin dan sta jij er ook niet alleen voor dus doe het nou maar ook al is het tot die gozer is opgepakt die camera beelden krijg ik nog van jou jij gaat nu met Koen naar zijn huis en gaan rusten." "Dus ik mag niet blijven." "Je hebt me gehoord." "Ja pa." Ik sta op en loop de refter in. "Koen Lets go we gaan." "Nu al we zijn niet eens begonnen." Ik haal men schouders op en pak men spullen weer.
Pov chef
"Oke Mannekes Uhm ik wil paar dingen met jullie bespreken vanmorgen is er bij tineke ingebroken hij ja het is er maar 1 zolang we nu weten hij heeft Elin te pakken gekregen en bijna vermoord tineke stuurd zo snel als ze kan de video beelden en hopen dat we hem gaan herkennen." "Gaat alles goed met tineke en Elin" vraagt Floor. "Opsich tineke is geschrokken en voor alle veiligheid laat ik tineke voor een tijdje bij Koen jullie weten hoe close die 2 zijn geworden." "Dat zijn presies een getrouwd stel" zegt Robin. "Ik hoop van niet ik hoop dat het zo blijft want als er iets gebeurd van liefde tussen hun moet ik ze ontslaan." "Waarom ontslaan dat snap ik niet" zegt Eric. "Regels zijn regels Eric." "Regels zijn er om gebroken te worden." Ik verdeelde de taken en gaf ze nog wat opdrachten erbij.Pov tineke.
Ik zit op de bank tv te kijken bij koen thuis. "wat ben je aan het doen" vraagt Koen als die binnen komt. "Tv kijken." "Maar wat ben je aan het kijken." "Een of andere politie serie is geen reed aan." "Wat is er" vraagt hij en komt naast me zitten. "Waarom wil die gozer Elin hebben en wie is het." "Tineke iedereen is er naar op zoek je hebt toch die videobeelden opgestuurd." Ik knik. "Nou het komt echt wel goed" "oké maar maak me gewoon zorgen." "Moeder instinct." Ik kijk hem aan en begin te lachen. na 10 minuten hoor ik Elin huilen in kijk op de klok en zie dat het rond 6 is." "Ik denk dat er eentje honger heeft ben over half uurtje terug." "Joe Joe." Ik loop naar boven en geef Elin borstvoeding na een half uurtje ga ik terug naar beneden met Elin in men handen. "Mooizo je bent terug nu kunnen wij eten" zegt hij en schuift een bord pizza voor me neus. "Amai ziet er goed uit Dankje." "Alsjeblieft mevrouw van Vlist." "Dankjewel meneer beatens." Elin begint te brabbelen. "Hmm dus zo zit het, je hoeft mij niet te vertellen hoor ik wist het al" zegt Koen. Ik kijk Koen lachend aan. "Waar hebben jullie het over." "Geheim hè Elin." Ze brabbelt wat en ik zet haar op haar Speelmat die Koen nog had liggen vraag me niet waarom. Die avond zaten Koen en ik film te kijken. Elin begon te huilen. Ik pak der op van der speelmat en leg haar bij me. Na 10 minuten viel Elin in slaap en zij was niet de enige ik viel met Elin in men handen ook in slaap.
JE LEEST
Voor altijd bij jou?
FanfictionDit boek gaat over tineke die in Amirika woont haar ouders zijn half België's en half Amerikaans ze heeft een vriend genaamd Diego. op een dag verhuist ze naar België zonder ouders en vriend en gaat werken bij de politie. Als ze later is getrouwd g...