...Bir süre , en azından Helin çikolatayı bitirene kadar , sessizce yatağın üzerinde oturduktan sonra en nihayetinde ikisinden birisi o mutlak sessizliği bozdu . İlk adımı atıp sessizliği bozan kişi ise Sarp olmuştu . Aklı hala bugün olanlarda kalmış gibiydi .
'' Ee bugün olanlar ... Öğrenmiş mi ? ''
'' Tabii ki de öğrenmiş hiç öğrenmez mi !? ''
'' Bir şey dedi mi ? ''
'' Konuşmasak ? ''
'' Sorun yok . Sadece bilmek istiyorum . ''
'' Pekala ! Her zamanki gibi bu olayda da suçlu benmişim ! Sanırsın yakınını benim yüzümden kaybetmiş de hıncını benden çıkarıyormuş gibi sürekli suçlu benim sürekli ! Güya okula bakımsız gitmişim , bakımlı gittiğimde ne diyecekleri de apaçık ortada değilmiş gibi ! Ha bir de şu var : Güya suçlarımı başkasının üzerine atıyormuşum ve suçlarımı üstlenmeyi bilmiyormuşum . Tamam forma almadım giymedim ama direk dilekçe yazılması da hoş mu !? Yeni gelmişim okula . Belki alacak zamanım yoktu . Hadi dilekçeyi geçtim bide bir tek bizi gördü , diğerleri neden ceza almadı !? Daha bu olay üzerine 1 saat konuşabilirim . Okulda derslerimin iyi olmadığını söyleyince sınıf değiştirirsin dedi ya ! Daha hangi sınıfa bile gittiğimi bilmiyor . Zaten şuan okulun en iyi sınıfındayım . Ona rağmen yine de boktan bir eğitim var ! Üniversite kazanamayınca yine suçlu olacağım . Alıştım artık ! Tahmin etmesi zor değil yani !.. ''
'' Bak ne diyeceğim . Seni hepsinden kurtarabilirim . ''
'' Anlamadım ? ''
'' Diyorum ki tek bir lafıma bakar . Ne müdür ne de baban ! İstemediğim sürece laf bile edemezler . ''
Sarp'ın bu söyledikleri Helin'in kahkaha atmasına sebep olmuştu .
'' İyi geldi gerçekten . Ee başka espriler varsa gönder gelsin ! ''
'' Espri değildi ama . ''
'' Derken !? ''
'' Keşke anlasan ... ''
'' Ne ? ''
'' Bir şey yok . ''
'' Yine bir şeyler söylemekten cayıyorsun . Şu sırlardan bıktım usandım . Sırrını verecek kadar güvenmiyorsan ya benden uzak dur ya da sırrın olduğunu belli etme ! ''
'' Peki peki ! ''
'' Gidiyor musun !? ''
'' Evet gidiyorum . ''
'' He bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim . ''
'' Uzak durmak için değil Helin ! Rahat bir uyku çekmen için . ''
'' Kaçıyorsun tabii doğru . ''
'' Aslında bu bir sır değil . Zaten biliyorsun , biliyordun . Küçükken ... ''
'' İnan küçükken ne söylediysen hiçbirini hatırlamıyorum . Seni bile tanıyamadım ! ''
'' Acaba beni konuşmaya ikna mı etmek istiyorsun yoksa bu bir kırıcı söylem miydi ? ''
'' Özür dilerim , özür dilerim öyle demek istemedim . Of ben neden ağzımı tutamıyorum !? ''
'' En azından yalan söylemiyorsun ... ''
'' Ya Sarp !.. ''
'' Yarın Helin , anlatacağım . Tekrardan !.. ''
'' Hayır ya böyle gitme . Kesin yine abuk sabuk konuştum ben of ! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Teen FictionOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...