Bölüm 45

15 7 0
                                    


...

Ceyhun'un hapisten çıkıp evine döndüğü sabah aynı zaman diliminde Emre de nihayetinde dışında kaldığı bütün olayları sonunda öğrenebilmişti .

Kahvaltı yaptıkları sırada Emre'nin telefonu üç kere art arda çaldı . Annesi Ayla Hanım aramaktaydı ama Emre'nin açmaya hiç niyeti yok gibi gözüküyordu çünkü yediği haltları söylemeye bir nevi yüzü yoktu . Annesi de onu tam 3 gündür telefonla arıyor ama bir türlü ulaşamıyordu taa ki bu sabaha kadar !

Aramalara dayanamayan Emre nihayet 12. aramayı üçüncü çalıştan sonra bıkkınca açarak yemek masasından kalktı . Bahçede bir sağa bir sola dolanırken bir yandan da annesi ile konuşmaktaydı . Bu sırada Zeynep ise hala mutfakta öylece oturuyordu . Yanlış giden bir şeylerin olduğu farkına Emre'den daha önce ulaşmış idi . Bir şeyler olduğunu düşündüğünden de merakı bütün iştahını kapamış sadece oturmuş Emre'yi beklemekteydi .

Emre'nin bağırışları mutfağın içerisine dolar iken Zeynep şaşkınca başını kaldırıp bahçeye baktı . Emre en sonunda telefonu önündeki masayı tekmeleyerek kapattı . Ağzından çıkan küfürler ise canının acıdığına işaretti , belki de konuştukları yüzüneydi ama en belirgin olan tabii ki de can acımasıydı .

Emre sinir ile telefonunu cebine attıktan sonra seke seke mutfaktan içeri girdi . Zeynep ise ona şaşkınlıkla bakmaktaydı . Daha Zeynep ne olup bittiğini soramadan Emre önüne çökerek durdu . Anlaşılan o ki Zeynep sormadan Emre zaten anlatmak istemiş idi .

'' Benim hemen gitmem gerekiyor ! Babamı tutuklamışlar dün . Tüm aramaların sebebi de buymuş . Ama tek kalamazsın ... ''

'' Ben idare ederim ... ''

'' Edersin biliyorum ama ... ''

'' Ama ne ? ''

'' Seni yalnız bırakmak istemiyorum . Ve de ... Sanırım zamanı geldi . ''

'' Neyin zamanı !? ''

'' Dinle beni ! Annem azıma sıçacak ama eminim ki gayet iyi anlaşacaksınız . ''

'' Anlamadım !? Annenle mi tanıştıracaksın , yaptıklarını da dört dörtlük anlatacak mısın bari ? ''

'' Kaçak gibi yaşıyoruz resmen . Artık eve dönme vakti ... ''

'' Gidecek bir evin olması ne güzel ... ''

'' Zeynep anlamazlıktan geliyorsun belki de ama ... Demek istediğim annem iyi bir insan , aksime çok iyi bir insan ! Gidelim , yüzleşeyim . Bak göreceksin , iyi olacak !.. ''

'' Ben ... ''

'' Aileni aldım elinden bırak ailemi vereyim !.. ''

...

'' Bunun okulda olduğuna emin misin ? ''

'' Eminim Afra ! ''

'' Off ne yapacağım şimdi !? ''

'' Neden kaçıyorsun ki ? ''

'' Sence Beyza ? ''

'' Ondan korkuyorsun ? ''

'' Kısmen ... Artık ondan uzak durmak istiyorum , dillendiremiyorum da lanet olsun ! Takıntılı bir psikopatın teki ... ''

'' Eee bunu onun yüzüne de söylemek istiyorsan buyur tam karşı koridorda ama zamanı değil diyorsan tuvalete kaçmanın tam zamanı ! ''

'' Ne , nerede !? Sakın bir şey çaktırma ! ''

Afra Beyza'nın yanından uzaklaşarak doğruca kızlar tuvaletine girdi . Ceyhun'un babasının hapse girdiğini öğrenmesinden ve Ceyhun'un da bir gece nezarette yattığını öğrendiğinden beri aralarındaki ilişkiyi sorgulamaya başlamış idi .

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin