Günümüz :
'' Hey sana söylemem gerekenler var ! ''
Beyza Ceyhun'un arkasından seslenip koştururken söylemişti bunları . Neyse ki çok geçmeden Ceyhun'un onu umursayası tutmuş ve dönüp arkasını durmuştu .
'' Ne var ? ''
'' Emre ile ilgili ... ''
'' Harika , bir sorun var ! Seni dinliyorum , uzatma . ''
'' Emre'nin iyi bir derse ihtiyacı var . ''
'' Bunu senden duymak ... '' (Ceyhun gülerek gitmeye yeltendi . Beyza'nın konuşacağı konuyu çok saçma bulmuş idi .)
'' Bir kıza tecavüz etti ! Normal bir şey mi bu !? ''
Beyza'nın bu son söyledikleri Ceyhun'un bir anda durmasını sağlamıştı . Tekrardan Beyza'ya dönüp konuştu .
'' Derken !? Kime ? ''
'' Benim sınıfımda ... Zeynep Şahin . ''
'' Zeynep ? ''
'' Tanımazsın çünkü bu kız Emre'nin takıldığı kızlardan değildi ! Kız derslerinde iyi burada olması saçma olan anormal kızlardan işte ! Ama bu gerizekalı gidip ...Kızı içirip içirip kendi emellerine alet etmiş bildiğin ! Nesiniz siz tam olarak , vahşiliğin hangi kategorisi !? ''
'' Nereden biliyorsun kızın gönlünün olmadığını ? ''
'' Kızın hüngür hüngür ağlamasından , kıpkırmızı gözlerinden , bembeyaz kireç gibi olan yüzünden , en kötüsü de anlattıklarından ! Gidip konuşabilirsin ama bana söylediklerini sana söylemeyeceğinden eminim işte ! ''
'' Anlaşılan bu konu çözülmeden hiçbiriniz amacımı gerçekleştirmeyecek ! Madem öyle ... Çözeriz bizde ! ''
Ceyhun bunu söyleyerek Beyza'nın yanından uzaklaştı . Tabii bunun amacı Emre'ye hesap sormaya gitmek değildi . Öyle yapacaktı tabii ama şimdi önüne daha önemli bir iş çıkmıştı . Afra Çalhan !..
...
'' Selam prenses . '' (Afra'nın bileğinden nazikçe tutmuş ve arkasında duran duvara yaslamıştı .)
Nazikçe saçlarıyla oynayıp yandan yandan Afra ile göz teması kurarken Afra gülümsemeye başladı . Ceyhun da boynuna kaçamak bir öpücük bırakarak geri çekildi . Afra ona gülümsediğinde ise cesareti yerine gelmişti . Bu kadar korkulası bir tip bu kızın yanında nasıl bu kadar sakin kalabiliyor ve cesaretini kaybediyordu ?
Afra ona gülümseyince cesaretini toplayarak dudaklarına yol aldı . Gerçekten de koridorda olmalarını umursamıyordu , okul koridorlarında !.. Tabii bu onların ikinci karşılaşması olmamıştı . Daha öncesinden kalma fazlası vardı !..
--Flashback--
Ceyhun koridorda gezinirken geçen kurtardığı kızı gördü . Afra Çalhan namı diğer prenses ama Ceyhun'un asi prensesi olan Afra Çalhan !
'' Prenses ? ''
'' Ceyhun ? ''
'' Bakıyorum da bugün çok iyisiniz ... ''
'' Her zamanki hallerim ... ''
'' Öyle mi ? ''
'' Tabii ki de ! ''
'' Madem öyle ... '' (Afra'nın arkasındaki duvara elini koyarak Afra'nın arkadaki duvara yaslanmasını sağladı . )
Dudakları birbirlerine çok yakındı . Ceyhun Afra'nın bir gözlerine bir de dudaklarına bakarken Afra onun hiç beklemediği bir hamle yaptı . Dizi ile Ceyhun'un karnına tekme atmış ve Ceyhun anında üzerinden çekilmek durumunda kalmıştı . Ceyhun iki büklüm Afra'ya bakarken Afra gülerek '' Asi ... Asi prenses demek istedin sanırım !.. '' dedi ve hızlıca ortadan kayboldu . Ceyhun yakalarsa kötü olurdu çünkü ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
TienerfictieOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...