Bölüm 14

37 14 0
                                    

...

 Meltem'in tam yanında oturduğundan Meltem telefonda neler yaptığını da bir yandan görüyordu .

'' Kapat oğlum şu aptal kızları ! ''

Sarp şaşkınca kafasını kaldırınca annesinin telefonuna baktığını fark etti . Helin de ne olduğunu anlamak için sandalyesinden kalkıp kafasını uzattı . Sonrasında da kahkaha atmıştı . 

'' Eren atmış bir şey var sandım bende ! ''

'' Tabii kesin öyledir . ''

'' Anne ! ''

'' İyi bir şey demiyorum ben . Telefonu kapat da az sohbete dahil ol ! ''

'' Hangi sohbet !? İki saattir kızı soru yağmuruna tuttun . ''

'' 7 yıl görüşmeyince böyle oluyor tabii . Ee annen ne yapıyor ? ''

'' Ne yapsın ? Yine ve yine Volkan Beyciğine tapmakla meşgul ! '2

'' Hala devam diyorsun ? ''

'' Maalesef . ''

'' Kaç gel kızım kaç gel . Burada birsürü oda da boş . Hiç de bir şey diyemezler  .Zaten reşit değil misin sen !? ''

'' Öyleyim . ''

'' Tamam sen direk kaç gel buraya ! ''

'' Çok teşekkürler düşünmeniz yeter . ''

'' Yakında istemeye geliriz zaten . Sonra da alır evimize döneriz dimi Sarp ? ''

'' Ne !? '' 

'' Anlamadım ? ''

'' Aman boşverin beni şaka yaptım kız . ''

Bir süre böyle havadan sudan sohbet ettikten sonra akşam olmuştu . Çalışanlar yemek için hazırlık yapmaya başlayınca diğerleri de konuşmalarına kaldıkları yerden devam etti . Yemek hazır olduğunda  Meltem eşini arayarak nerede kaldığını sormuştu .

''Demir , neredesin hayatım ? ''

'' Geç geleceğim Meltem siz yiyin ! ''

'' Yine mi !? ''

'' Ne yapayım acil işler !? ''

'' Kaç gibi gelirsin ? ''

'' 12'yi bulur . ''

'' Dikkat et kendine . ''

'' Kaç yıldır aynı işteyim Meltem . Şimdiye kadar bir şey olmadıysa bundan sonra da olmaz . Siz ben gelmeden dışarı çıkmayın eve de birini almayın yeter . ''

'' Demir ... Misafirimiz var . ''

'' Kim var !? ''

'' Volkan'ın kızı . ''

'' Doğan . Helin Doğan ! ''

'' Evet ta kendisi . ''

'' Evde kalın ! ''

'' Sakladığın bir şey mi var Demir ? ''

'' Sessiz ol . Sarp'ı evde tut yeter .  ''

'' Bir şey olmuş , kesinlikle bir şey olmuş ! ''

'' Meltem ! Sakin ol evde güvendesiniz biliyorsun . ''

'' Biliyorum ... ''

'' Şimdi kapatmalıyım hemen geleceğim söz veriyorum . Çocukların yanında kal. Sarp'ı da sakın yanıma gönderme ! ''

'' Demir Demir ! Sarptan nasıl saklayayım ben bunu off ! '' 

Meltem'in son söyledikleri tabii ki de Demir'e gitmemişti çünkü Demir çoktan telefonu kapatmıştı . Meltem telefon yüzüne kapanınca derin bir iç çekerek telefonu kulağından çekti . Tam arkasına döndüğünde ise Sarp tam karşısındaydı ve anlaşılan her şeyi duymuştu .

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin