...
Helin kapının yanında öylece dikilirken öğretmen gelip hafifçe omzuna dokundu .
'' Canım neden buradasın ? Geçsene boş bir yere ? Tabii istersen kendini arkadaşlara tanıtabilirsin ... ''
Helin sınıfa göz gezdirerek boş bir yer aradı kendine . Duvar kenarı sondan ikinci sıra tamamen boştu . Gözünü oraya dikmişti çoktan . Yanındaki öğretmeni ve ona bakan öğrencileri umursamadan '' Helin Doğan ! '' diye sadece ismini beyan ederek sıraya geçip oturdu . Herkesin şaşkın gözleri onun üzerine yoğunlaşırken öğretmen o şaşkın bakışları üstüne çekerek derse başladı . Ders başladıktan bir 10 dakika sonrasında da sınıfın kapısı açılmıştı . İçeriye topuklu botlara gerek duymayan uzun boylu siyah lüle saçlı bir kız girmişti . Evet boyu topuklu giymesini gerektirmeyen koşullarda olsa da o süslü botlarını ayağına giymiş de gelmiş .
Helin kızı incelediğinde buradaki hiçbir kıza benzemediğini hafif bir egolu olduğunu ve soğukkanlı biri olduğunu hissetmişti . Kapıdan içeriye giren kız hiçbir şey demeden tam da Helin'in yanına oturdu . Tanımadığı bir kızın sırasında oturması onu biraz şaşırtmışı .
'' Kimsin ? ''
'' Helin . ''
'' Yanii ? ''
'' Yanisi yeniyim ve bu sınıftayım . Ve ne yazık ki bu sırayı beğendim ve buraya oturdum ! ''
'' Bende beğenirim bu sırayı ... ''
Hayret laf sokmaya çalışmamış aksine umursamadan geçiştirmişti . Helin büyük bir dikkatle kızı izlerken kız ona dönerek elini uzattı . '' Doğa . ''
'' Efendim ? ''
'' İsmim , Doğa ! ''
'' Helin , tanıştığıma memnun oldum . ''
...
İlk ders her zaman sıkıcı olur derler ki haklılar . Tüm herkes uyumuştu . Maalesef sayısal bir sınıf olduğundan ders de matematik idi . Helin esneyerek kafasını sıraya koymuş ve yanındaki yeni tanıştığı kız Doğa'ya bakmaya başlamıştı . Doğa arkasına yaslanmış bacak bacak üstüne atmış ve defterini de bacaklarının üstüne indirmiş bir şekilde hocayı rahatça dinliyordu . Ara sıra bazı yerlere notlar çıkarıyordu ve bazı örnekleri not ediyordu . Doğa'nın bu kadar zeki olduğunu düşünmezdi . Hele ki o giriş ve tanışma sonrasında !..
...
Helin ilk dersten sonra hızla ayaklanarak sınıftan dışarı çıktı . Gerçekten sınıf çok bunaltıcıydı . Sırayı takip ede ede sınıfına kolayca ulaşmıştı . Sınıf yolunda gözüne kızlar tuvaleti iliştiği için teneffüste de hızla kızlar tuvaletinin yolunu tutmuştu . Amacı güzel bir nefes almak yüzünü incelemek idi . Ama bilmediği bir şey vardı . Devlet okulunun tuvaletleri kolejdeki tuvaletlere benzemiyordu . Kolejdeki tuvalet gibi burası güzel kokulara bulanmış değildi . Aksine bütün kalitesiz parfümler birbirine girmiş bir şekilde kokuyordu . Hafif de bir sigara kokusu bulunuyordu . Tabii devlet liselerinde bu çok normaldi . Tuvalet devlet okulunda ya sigara içmek için kullanılıyor ya da bazı kendini beğenmiş kızların makyajlarını tazelemek için kullanılıyordu .
Helin tuvalete adımını atar atmaz yüzüne gelen sigara dumanları ve iğrenç kokularla birlikte yüzünü ekşiterek içeri girdi ve kapıyı kapattı . İçeriye göz gezdirdiğinde üç kişilik bir kız grubunun duvar dibine yaslanmış bir şekilde sigara içtiğini gördü . Helin içinden '' Hepsi aptal bunların ! '' diye iç geçirerek musluklara doğru ilerledi .
'' Neye bakıyorsun canım !? ''
Helin şaşkınca dönüp duvar dibindeki kızlara baktı . Evet tam da Helin'e seslenmişlerdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Novela JuvenilOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...