Zeynep odayı incelemeyi bırakıp odadaki büyük pencerenin yanına gidip camdan dışarı baktığı sırada telefonuna bir bildirim gelmişti . Gözlerini telefonuna çevirerek pencerenin önünden ayrıldı . Yatağın üzerinde duran telefonu eline alarak gelen mesaja baktı . Emredendi .
'' Müsait değilim Zeynep , önemli bir şey mi var ? ''
'' Yok , bak keyfine . ''
'' Keyif meselesi değil . İşim bitince ararım ya da geldiğimde konuşuruz . Acilse de mesaj atabilirsin bakabilirsem bakarım . ''
'' Git işine bak önemli bir şey değildi . ''
...
Zeynep Emre ile olan mesajlaşmasından çıkarak derin bir iç çekti . Bir yandan yaşadıkları film şeridi gibi gözünün önünden geçerken bir yandan da Ayla Hanım'ın söyledikleri ve ona karşı gösterdiği nazik tavırlar aklında dolanıp durmaktaydı .
...
Şoför ve yanında götürdüğü bir yaver ile evin temizlikçisi göl evine giderek orayı toparlamaya başladılar . Yol gidiş ve dönüş olmak üzere 2 saat sürmüşken 2 saat de evi toplamak ile geçmiş idi . Yaklaşık 4 saat sonra eve varmışlar şoför ve yanında götürdüğü adam eşyaları kapının önüne bırakıp kendi işlerine dönmüş iken evdeki aşçılar ve temizlikçi eşyaları da odaya çıkardılar . Zeynep'in eşyalarını şimdilik oda hazır oluncaya kadar misafir odasına , Zeynep'in yanına bırakmışlardı . Eşyalarla iş bitince aşçılar akşam için yemek yapmaya mutfağa çekilmiş iken diğer çalışan da odalardan birini Zeynep için hazır etmeye başladı . Yatağın çarşafını , yastığını , yorganını , örtülerini değiştirdikten sonra odayı temizledi . Her şey hazır olduğunda önce Ayla Hanım'a sonrasında da Zeynep'e haber vermişti . Ayla Hanım odayı beğenince çalışan Zeynep'e yerleşebileceğini söyleyerek eşyalarına yardım etmeye başlamış idi . Ayla da yanlarına giderek o da duruma el atmıştı . Zeynep'in taşımak istediklerini elinden alarak ve odaya kendisi taşıyarak !
Taşınma işlemi bitince çalışanları yanlarından ayrıldı ve Ayla da Zeynep'e döndü .
'' İstersen odanı kendince dekor edebilirsin ve dertleşmek istersen odam çaprazında . ''
Zeynep onaylarcasına başını salladı . Ayla da onu rahat bırakarak odadan çıktı . Akşam yemeğine doğru Emre eve varmıştı . Tam Zeynep ve Ayla yemek masasında iken !..
Emre işlerini hallederek yemek odasına geçti ve annesi ile Zeynep'e selam verip masaya oturdu . Annesi ona tip tip baktıktan bir süre sonra umursamazca yemeğe dönerek konuştu .
'' Yemekten sonra konuşacağız . ''
...
Yemek yendikten bir süre sonra salona geçerek konuşmaya başladılar . Görünen o ki bu gece büyük bir karar verilecek ve bazı hayatlar tamamen değişecekti !
Salonda büyük bir sessizlik varken - Emre ve Zeynep susmayı tercih ederek Ayla'ya öncelik tanımış ve onun konuşmasını beklemişlerdi . - çok geçmeden bu sessizliği Ayla Hanım bozdu .
'' Ee Emre günün nasıldı !? ''
'' Berbat ! Burak ile konuştum , biraz okulda gözüktüm . Bir kumar dönüyor ! Burak , Ceyhun hepimizin babaları ... ''
'' Sakin ol ! ''
Annesinin ona karşı bu çıkışı Emre'yi bir süre düşündürtmüş ve Emre de olayların farkına yeni yeni varabilmişti . Zeynep de yanlarındaydı ve bu konu onu fazlasıyla aşardı .
Emre çenesini kapamayı tercih edince annesi Ayla da asıl konuya girdi .
'' Artık adam olmanın vakti geldi de geçiyor Emre ! Haksız mıyım hayır haklıyım ! Yediğin haltlar düzelecek şeyler değil , telafisi yok ama ileride izleyeceğin yol her şeyi değiştirir . Artık yükümlüsün , yükümlüyüz . Zeynep'e de bebeğine de bakmak boynumuzun borcu , özellikle kalacak bir yeri ve gidecek bir ailesi olmadığında !.. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Teen FictionOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...