Bölüm 26

25 11 0
                                    


...

'' Selam . ''

'' Selam . ''

'' Tanıdın değil mi ? Ben Emre , okuldan . ''

'' Evet evet kaydetmiştim numaranı . ''

'' Çok iyi !..Ee nasılsın canın yanmıyordur umarım ? ''

'' Yok ya iyiyim ben .Sorun değil ... ''

''Dediğim gibi telafi etmek istiyorum yarın sana kahve ısmarlamamam izin verir misin ? ''

'' Gerçekten gerek yok . ''

'' Israr ediyorum . ''

'' Çok duramayabilirim . ''

'' Emin ol eğlenceli geçecek ve zamanın farkına varamayacaksın . Nasıl oldu da daha önce seni okulda görmedim nerelerdeydin bu zamana kadar da dikkatimi hiç çekmedin ? ''

'' Derslerimle meşguldüm . ''

'' Şakacı seni . ''

'' Hayır ciddiydim . ''

'' Gerçekten mi böyle bir okulda mı !? ''

'' Maalesef ... ''

'' Kötü olmuş . Bu iğrenç yerde bu akılla okumak ve derslerin yüzünden pek bir araya gelemeyeceğimiz gerçeği ... ''

'' Neyse ki bunun için cumartesi günleri var . Her cumartesi kesintisiz boşum . O günü kendime ayırırım hep . ''

'' O zaman yarın bize ayıracaksın akşamını ;) Benimle takılmaya ve hayat hikayeni senden duymama ne dersin ? ''

'' Pekala seni daha fazla yormayacağım . Birkaç saatliğine takılabiliriz . ''

'' Harika ! Seni yarın alırım evin neredeydi tam olarak ? ''

'' Hiç dert etme ben konum atarsan gelirim . ''

'' Pekala öyle olsun . O zaman yarın görüşürüz .''

'' Konumu ve saati gönderirsen harika olacak . ''

'' Saat 3.30 - 4 gibiye ne dersin ? Sahil kenarındaki kafelerden birine geçeriz . ''

'' Uyar . ''

'' O zaman yarın görüşürüz . ''

...

Ve o malum gün gelmiş idi . Saat3.45 gibi Zeynep Emre'nin attığı kafeye vardı .  Emre deniz manzaralı bir masaya geçip oturmuş ve Zeynep'i dört gözle beklemekte idi .  Zeynep'i görür görmez ayaklanıp kendisini belli edercesine ondan tarafa el salladı . Zeynep onu görür görmez Emre'nin oturduğu masanın yolunu tuttu . 

'' Hoşgeldin . ''

'' Selam . ''

'' Selam . ''

'' Beklettim mi ? ''

'' Yoo ben de daha yeni gelmiştim zaten , otursana !.. ''

Zeynep sandalyeyi çekerek oturdu . 

'' E  nasılsın ? ''

'' İyiyim sen ? ''

'' Bende bomba gibiyim . Eee ne alırsın dediğim gibi bugünün benden , tamamen !..'' 

'' Gerek yoktu ya kendim de ödeyebilirim . ''

'' Hayır kesinlikle olmaz . ''

'' Peki öyle olsun .

'' Sende tam Latte içen ve Tiremisu yiyen kız vibe'ı alıyorum doğru mudur ? ''

Zeynep şaşkın şaşkın Emre'ye bakmaya başladı .

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin