Bölüm 50

13 7 0
                                    


...

'' Hadi ama biraz çaba göster ! ''

'' Keşke başka bir şey isteseydin be Helin ... ''

'' Şu an tek moral kaynağım senin beceriksizliklerin olacak üzgünüm . ''

'' Tekrar göster öyleyse. ''

'' Bak notalar şu şekil . Notaları öğrendin mi kolay . ''

'' Ne demezsin !.. ''

'' Şimdiden isyan bayraklarını çekersen ohoo senle işimiz var , sittin sene öğrenemezsin ve sittin sene yakanı bırakmam ! ''

'' Peki peki .  Bir deneyelim ama bak gerçekten vazgeçmek istediğimde bırakabilir miyiz ? ''

'' Eğer tamamen bir fiyasko olduğunu düşünürsem evet . Merak etme o kadar da zorlayacak değilim . ''

'' O zaman göster bakalım . ''

Helin gitarı eline alarak tam Sarp'ın yanında durdu ve notaları yavaşça gösterdi . Sonrasında da birkaç ezgi oluşturmuştu kendince . Gitardan çıkan melodiler onu rahatlatırken az daha Sarp'a gitar öğreteceğini bile unutacaktı . Tam dalıp gidecekken bir anda hatırlayarak çalmayı bırakıp gitarı Sarp'ın eline tutuşturdu . 

'' Dene bakalım . ''

Sarp kafa sallayarak gitarı aldı ve çocukluktan kalma ufak beceriler eşliğinde gitarı tuttu . Gitar arada sırada garip sesler çıkarırken büyük oranda Helin'in istediği notaları bulabilmekteydi . Bu 1 saat boyunca böyle devam ederken Helin soruyor Sarp ezgiyi bulmaya çalışıyor , Helin ezgi çalıyor Sarp tekrar etmeye çalışıyordu . En sonunda bu 1 saat kadar süren yorucu bir aktivitenin ardından Sarp gitarı elinden bırakarak derin bir of çekti .

'' Bırakabilir miyiz artık !? Ellerim koptu kopacak . ''

'' O kadar da kötü değilmişsin bak . ''

'' Öyle mi dersin ? ''

'' Evet öyle diyorum ve yalan da değil gerçekten böyle düşünüyorum . ''

'' Pekala ... Bir şeyler yemeye ne dersin ? ''

'' Ne gibi ? ''

'' Mesela ... Dışarıdan çok sevebileceğin dışarıda gidip yemek varken evde dinlenmen gerektiği için dışarı çıkamadığın dolayısıyla dışarıda yiyemediğin ama dışarıdaki yemekleri özlediğin ... ''

'' Evet sadede gelelim ? ''

'' Dışarıdan yemek söylemeyi teklif ediyorum . Dışarı çıkıp yerinde yemesi varken tabii bu biraz zevksiz olacak ama tabii ki dinlenmek ve iyileşmek daha önemli ! ''

'' Demek 2 saattir anlatmaya çalıştığın buydu . ''

'' Evet buydu . ''

'' Hamburger olur mu ? ''

'' Sen istersen olmaz mı ? Hemen söyleyelim . ''

'' Laptobu getireyim mi ? ''

'' Telefondan hallederim iki dakikada . (cebindeki telefonu çıkararak)

...

'' Hangisinden istersin ? ''

'' Büyük olsun çok canım çekti gerçekten . ''

'' Dokunmasın sonra , yiyebilecek misin ? ''

'' Fikri veren sendin . Soktun aklıma bir kere ! ''

'' Yanına ? ''

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin