Bölüm 21

24 12 0
                                    


...

'' Teşekkür ederim , yine ! ''

Ceyda ve iki arkadaşı gidince Nazlı Bartu'ya dönüp arada bir gözlerini kaçırarak ona zor da olsa kuru bir teşekkür etti . Bir erkeğin bu kadar korumacı davranması garibine gidiyor hatta onu kötü hissettiriyordu . Sanki kötü emellere alet olacakmış gibi ama bu sadece onun kafasındaki kurduğu kuruntu aleminin bir parçası olmaktan ibaretti . Bartu'nun kötü bir amacı yoktu , zaten sadece gerektiğinde konuşur ve gereksiz hiçbir kavgaya ya da konuşmaya dahil olmazdı . Bu da onun yapısıydı . Dışarıdan soğuk gibi görünse de aslında hiç soğuk olmayışı sadece ciddi bir mizaca sahip oluşu idi . 

Ceydaların gittiğinden emin olduktan sonra Nazlı'ya dönerek konuştu . Hiçbir kızla bu kadar çok karşılaşmamış veyahut da konuşmamıştı . Hiçbiri konuşulası bir tip olarak gelmiyordu kendisine ama Nazlı , işte bu kız çok farklıydı !..

'' Ne demek ... Hem ayrıca bunu vermem gerekiyordu . Gerçekten uzun bir süredir bende , üzgünüm . '' (Tam da Nazlı'nın aradığı şeyi çantasının ön gözünden çıkararak verdi .)

'' Bu ... Nereden buldun !? ''

'' Geçen düşürmüşsün ... ''

...

(Flashback )

...

Bartu telefonuna bakarak yürürken Nazlı çantasının içerisinden bir şey çıkarmaya uğraştığından önüne ikisi de bakmıyordu . Bu nedenle ikisi de birbirlerine çarptılar . O sırada Nazlı'nın çantasından çok değer verdiği bir fotoğraf yere düşüverdi ama bunu ikisi de belli bir zamana kadar fark edememişlerdi . Nazlı'nın acelesi olduğundan kuru bir özür dile önüne dönüp çantasını da kapattığı gibi yoluna devam etti . O sırada Bartu da yoluna devam ediyordu ama daha adım atamadan yerdeki fotoğraf dikkatini çekti . Nazlı ve küçük kardeşinin çok mutlu oldukları bir fotoğraf .  Sanki ilk ve tek yani son fotoğraflarıymış gibi ...

'' Hey bunu ... Düşürdün . '' (Arkasına dönüp çarpıştığı kıza seslense de o çoktan ortalıktan kaybolmuştu ve bu yüzden de son kelimesini sesi iyice kısılarak çıkmıştı ağzından . )

Fotoğrafın arkasına baktığında isimler yazmaktaydı . Nazlı ve Beril . Fotoğrafa dikkatli baktığında ancak anlayabilmişti onun kendi sınıflarındaki kız olduğunu !..

...

'' Çok teşekkür ederim gerçekten . Günlerdir bunu arıyordum ! ''

'' Sakladığım için üzgünüm . ''

'' Ne saklaması getirdin ya ? Gecikmiş olması önemli değil . Nihayet kavuştum ya ona er ya da geç işte o bana yeter . '' (buruk bir gülümseme ile)

" Buna sevindim... Nasıl aklından çıktı bende anlamadım . "

" Sorun değil.  Ve zil çalacak birazdan . Sınıfa gitmeliyim... "

" Aynı şekilde benimde.  "

" Gidelim o zaman.  " (Fotoğrafı çantasına koyup çantasının fermuarını da kapatarak)

Bartu ile Nazlı sınıfın yolunu tutarak spor salonundan çıktılar . Onlar daha bahçedeyken de öğrenci zili çalmış idi . Adımlarını biraz daha hızlandırarak sınıfa ilerlediler . Öğretmenler zili çaldığında ise sınıf kapısını önüne varabilmişlerdi. 

Ceyda Nisa ve Merve'nin de yardımları ile kısa süre içerisinde Helin'in kaydını buldu . Burada ona ait tüm bilgiler vardı . Kan grubu , sağlık durumu , alerjiler , kronik rahatsızlıklar, okuduğu okullar , ebeveyn , nakil durumu ...

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin