Bölüm 53

12 5 0
                                    

...

Zeynep işini halledip eski kıyafetleriyle dışarı çıkınca Emre de derin bir nefes vererek yanına gitti . Bu nefesi şu anlam ifade etmekteydi .

" Nihayet ! "

...

Daha sonrasında kasaya giderek elbisenin parasını da ödediler . Sonrasında da mağazadan çıkarak arabanın yolunu tuttular . Şoför ellerindeki poşetle alarak bagaja attı ve yola koyuldular .

Bir sonraki istikamet yemek molasından sonra nikah alışverişi için mağazalar olacak idi .

Akşama kadar süren alışverişten sonra nihayet eve dönmüşler ve rahat bir nefes alabilmişlerdi . Gün de bu şekilde bitmiş ve geriye kalan sadece 1 hafta sonra gerçekleşecek kına gecesi olacaktı .

...

1 Hafta Sonra

...

Helin ile Sarp Eren ile Ceren'in onlara telefonda söyledikleri yere gitmek için hazırlanmaktaydılar . Orada henüz ne yapacaklarını bilmeyen ve sadece bir buluşma olacağını 2 çift olarak beraber takılacaklarını sanıyorlardı. Halbuki Eren ile Ceren'in onlar üzerinde güzel planları vardı. 

Eren Helin'in koleje gideceği haberini duymuş ve Sarp'ın da onu yalnız bırakmayacağı sözünü de bildiğinden ikisinin de gideceğini öğrendiğinde doğrudan Ceren'e yetiştirmişti ve kimse bu haberi öğrenmeden neredeyse ilk öğrenenlerden olmuşlardı. Ve tabii ki de Eren bu haberi Sarp'tan almıştı.

 Flashback 

" Bu olamaz . Saçmalıyorsun! Tamam , itiraf ediyorum burası harika bir yer olmayabilir . Hatta berbat bir yer ... Ama siz giderseniz olacakları düşün! Arkanızdan konuşacaklar, okulda adınız kötüye kullanılacak ve en önemlisi dostlarınız!.. Yani biz . Bizi bırakıp bir yere gidemezsiniz ."

" Eren , bak . Sana daha öncede anlatmıştım. Bu Helin'in kararı değil ve buraya sadece ceza için gönderildi. Ve cezası bitti geri dönmesi ve eski yaşamına devam etmesi gerekiyor . Ama çocukluğumda verdiğim sözü asla tutamadım. Hep Helin'i bulmak istedim . En sonunda kader onu karşıma çıkardı ve şuan ona sahibim . Bunun için ne kadar mutluyum anlatamam sana . Ve bulmuşken de bırakma niyetim yok !.. Ve sizinle her daim görüşüp arkadaşlığımızı devam ettireceğiz. Bunun için endişelenme. Bir okul bizi ayıramaz. "

Sarp Eren'in solgun yüzüne bakmıştı ve gülümseyerek elini yumruk yaptı . Yumruk çakıştırdıktan sonra Eren'in yüzü hafiften gülümsemişti . Sarp da  kendine gel mahiyetinde ve şakalaşırca kolunu büküp karnına dirsek atmıştı.

" Hey.. bu acıttı! "

Sarp gülüp önden gitmiş ve Eren de arkasından gelerek kafasına hafiften vurmuştu. İki arkadaş bu şekilde okul koridorunda yürüyerek sınıflarına gitmişlerdi ve yeni derslerine başlamışlardı.

Flaschback son

İşte bu yüzden Ceren ile konuşmuş ve Ceren'in de bu habere tepkisi pek farklı olmamıştı. O da üzülmüştü ancak gitmeden önceki ve bir daha aynı okulda okumayacakları bu son günlerini dolu dolu yaşamak fikri geçmişti aklından . 

" Bu haber bizi yıkamaz. Sarp haklı. Sadece okulda görüşmeyeceğiz . Gitmeden onları mutlu etmeliyiz . Onlara sürpriz yapmaya ne dersin ?"

Sarp'ın bu sözlerine Ceren katılırcasına kafa salladı ve sonrasında da sordu .

'' Aklında ne gibi şeyler var ? ''

'' Eğlenceli bir partiye ne dersin !? ''

'' Aklın fikrin partide ! ''

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin