...
" Naber canım ? " (Eren Ceren'in yanındaki boş sıraya oturur oturmaz)
" Off bugünü es geç Eren ya hiç halim yok . "
" Ne oldu kız fıstık? "
" İlla öğreneceksin dimi ? "
" Aynen öyle . "
" İnan uğraşacak vaktim yok . "
" Hadi ama Ceren ! "
" Aklın havada gezmeseydin bilirdin ! "
" Yoksa sen ... Yapma be Ceren !.. Fotoğraf yarışması için mi?.. "
" Aynen öyle. Pek anlayacağını sanmıyorum ama ... "
" Okul çıkışı hallederiz merak etme . "
" Anlamadım ? "
" Bizim okula daha yeni haber verilmiş ve bitişine sadece 2 gün olsa bile sana yardım edeceğimi kısa sürede de bitirip teslim edebileceğini söylüyorum . "
" Ne gerçekten mi ? "
" Tabii ki de . "
" Çok teşekkür ederim süpersin. Peki ne zaman nasıl yapacağız ki , konusunu biliyor musun sen !? Aşkın Gücü ! "
" Eee ne olmuş ? "
" Sence yapabilecek miyiz ? Ama bize bir çift lazım. Ben çekersem eğer bize biri daha lazım olacak. "
" O iş bende sen kameranı hazırla o kadar . "
" Tamam tamam halledeceğim ben onu , çok teşekkür ederim . " (heyecanlı bir şekilde)
" Yeterki yüzün gülsün. (O gamzeli gülüşünü tekrardan göstererek ve sonrasında da saçlarının uçlarıyla oynayarak ) "
" Tamam sırnaşma hem ne cüretle dün beni öptün sen !? "
" Şöyle ... (Bir adım öne gelerek) 9.sınıftan beri peşinden koşmamdan da anlaman gerekir. "
" Girme o konulara ... "
" Benden hiç mi hoşlanmıyorsun . Gerçi öyle olsa bana tokat atardın . O zaman bir şansım var . (Sırıtarak) "
" Of Eren ! " ( göz devirerek)
" Tamam tamam hadi gittim ben sırama sana da iyi dersler fıstık . "
Eren kendi sırasına yani Bartu'nun yanına giderek oturdu . İlk dersleri de böyle geçmiş idi . Sınıf listesinde Sarp'ın isminin olmadığını duyan arkadaşları şaşırarak telefonlarına dayandılar . Mesajı ilk atan Eren olmuş idi.
" Sarp ismin cismin yok oğlum neredesin sen ? "
" Okulda . "
" Neresinde !? "
" Sınıfta. "
" Oğlum biz mi körüz !? Hangi sınıftasın? "
" 12/B "
" B!? Ne işin var orada!? "
" Keyfimden değil tabii ki ! "
" Ee o zaman? "
" Helin için ... "
" Haa şu iş 🙄🤙👌 Sırrın bende güvende kardeşim . "
" Belli belli ! "
" Ama söyleyeyim sen böyle yapmaya devam ettikçe o kızın ruhu duymaz başkasını bulur görürsün sen. "
" Seni de gördük yalnız. Çok konuşma , boş da konuşma ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Teen FictionOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...