Bölüm 5

69 20 0
                                    

...

'' Atın bodruma ! ''

Geldikleri yer şehirden uzak eski bir depoydu ve Ceyhun'un Beyza'yı kilitlemek istediği yer ise deponun bodrum katındaki ufak erzak odasıydı ki orası da rutubetli , tozlu ve bol kemirgenli bir yer idi . Beyza'nın geçmişinde yaşadığı zor koşullar da göz önünde bulunduğunda bu ceza tam da ona layık idi . Beyza aklına gelen eski anılarla boğuşurken bir yandan da depoda kilitli kalmamak için Ceyhun'a yalvarmaktaydı . 

'' Hayır hayır . Orası olmaz ! ''

'' Basit bir cezayla kurtulabileceğini falan mı sandın !? Herkes en büyük korkusuyla öder ihaneti ! ''

'' Çek elini ! ''

''İşinizi hızlı bitirin de gelin kapıdayım . ''

'' Nefret ediyorum senden ! En azından Sarp'ın bir onuru bir gururu vardı be ! Adam mısın sen !? ''

Beyza'nın ağzından çıkan son kelimeler bunlar olmuştu . Emre ile Burak onu bodrum kata kilitleyip Ceyhun'un yanına gittiler .

'' Şimdi ne yapacağız ? ''

'' Yarın sabah çıkarırsınız . ''

'' Peki ya şimdi ? ''

'' Gidiyoruz . ''

'' Tek mi kalacak ? ''

'' Ne o Burak acıdın mı ?''

'' Ben öyle demek istemedim . ''

...

'' Dediklerini duydunuz değil mi !? Sarp ile beni bir tutuyor . O ödlek kimseye ceza kesemiyor diye benden üstün oldu ha !? Hangi akla hizmet !? ''

Emre Ceyhun'u desteklercesine söze atladı .

'' Çok haklısın . Onu tutanların hepsi aptal . ''

'' Bir yol bulmak lazım ... ''

'' Ne için ? ''

'' Sarp'ı hükmen mağlup etmek için . ''

'' Konunun sadece okullar arası müsabakalar olmadığını varsayıyorum ? ''

'' Tabi ki de onunla alakası bile yok ! ''

'' Peki ya ne yapmayı düşünüyorsun ? ''

'' Ne yapmayı mı !? Ben hiçbir şey yapmam , yaptırırım ! ''

'' Ne yapmamız lazım ? ''

Ceyhun bir şeyler düşünürken bodrum kattan gelen sesler canını sıkmaya başlamıştı .

'' Susturun şu aptalı ! ''

Emre bodrumun yolunu tutarken Beyza hala sayıp döküyordu .

'' Çıkarın beni buradan ! Adamlığın nerede Ceyhunn !? ''

'' Kes sesini ! ''

'' Ne o kendisi de mi inemiyor aşağıya korkudan !? ''

'' O çoktan gitti canım . Dırdırını çekecek değildi ya !? ''

'' Nefret ediyorum ikinizden de ! ''

'' Ne yani hala Burak'a aşık falan mısın !? Bak sana ne diyeceğim . Senin için harika bir teklifim var . Sen gel şu Burak aptalından vazgeç . Gerisi kolay . Seni anında çıkaracağım buradan . ''

Beyza Emre'nin bu teklifine gülerek karşılık verdi ve biraz doğrularak yüzlerini yakınlaştırdı . Emre'nin dudakları hafif kıvrılmaya başlarken de Beyza biriktirdiği tüm nefreti ile çocuğun suratına tükürdü .

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin