...
Sarp -annesi Meltem ve babası Demir'in - ailesinin - geldiğini görünce ayaklandı . Helin ise oturmaya devam ediyordu . Ama bilmiyordu ki az sonra öğrenecekleriyle beyninden vurulmuşa döneceğini !..
'' Artık anlatacak mısınız ne oluyor !? ''
Demir salondan içeri girerek koltuklardan birine geçip oturdu .
'' Sakin ol evlat otur şuraya anlatacağım . ''
Demir'in verdiği bu tepkiden sonra Sarp koltuğa tekrar oturdu .
'' O kanlar da kimindi öyle !? ''
Sarp'ın bu sorusu Meltem ile Demir'in bakışmasına sebep olmuştu .
'' Ne oluyor !? ''
En sonunda Meltem derin bir iç çekerek kendi anlatmaya çalıştı .
" Helin , baban ... "
" Ne ? Ne oluyor ? Olayın babamla ne ilgisi var !? "
'' Anne neler oluyor !? ''
" Korkarım ki baban ağır yaralı . Aynı zamanda da şu anda hastanede ameliyatta ... "
Helin duyduğu şey ile bir anda ayaklandı . Şaşkınca Meltem'e bakarken konuşma işini de Demir devralmıştı .
'' Sakin ol Helin her şey düzelecek . ''
'' O nasıl yaralandı !? ''
'' Şuan bu önemli değil . Yanında olmalısın ... ''
'' Nasıl oldu , o nasıl yaralandı !? ''
Helin Demir'in üstüne yürüyecekken bu sefer tutma ve sakinleştirme sırası Sarp'a geçmişti .
'' Sakin ol , sakin ol ... ''
'' Volkan beni korumak için ... ''
Demir daha lafını bitiremeden salonu telefon sesi kapladı . Demir'in telefonu büyük bir gürültü ile çalmaya başlamıştı . Demir arayan kişiyi görür görmez heyecanla telefonu açtı .
'' Alo , durumu nasıl !? ''
'' Pek iyi gözükmüyor . Kan lazım ve kurşun içeride kalmış hastaneye gelene kadar vücudunu zehirlemiş . Acil burada olmanız gerekiyor . Kan grubu bulunması imkansız türden ! ''
'' Hemen geliyoruz . Yaşatın onu uydunuz mu beni !? Yaşayacak ! ''
Demir telefonu kapattı ve ayaklandı . Demir'in endişesini gören Helin daha da kötü olmuştu . Titreyen sesi ile sordu :
'' Neler oluyor ? O ... Babam iyi mi ? ''
'' Helin ... Baban ... ''
'' Söylesene o iyi mi !? ''
'' Çok fazla kan kaybetmiş durumu riskli ... Acil 0 negatif kan gerek ! ''
Helin duyduklarından sonra daha da kötüleşmiş ve bayılacak gibi olmuştu . Sarp onu tutarak dengesini sağlamasında yardımcı oldu . Sonrasında da babasına dönerek :
'' Hadi gidelim ! ''
'' Arabayı hazırlatıyorum . ''
Demir telefonundan birkaç tuşa basarak telefonu kulağına götürdü .
'' Arabayı hazırlatın hemen ! ''
Telefonu kapattıktan sonra da onlara dönerek :
'' Hadi gidelim ! ''
...
Demir önden giderek evin ana kapısını açtı ve bahçede hazırlanmış olan arabanın yolunu tuttu . Sarp da Helin ile birlikte en arkadan geldiler . Helin Sarp'ın koluna girmiş ve zorlukla yürüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Teen FictionOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...