Bölüm 42

19 9 0
                                    



...

Eren ve Ceren konuşa konuşa kantinin yolunu tutmuşlardı . Kantinden iki tane nescafe alarak boş masalardan bir tanesine oturdular . Bugün fotoğraf yarışmasının kazananları açıklanacaktı o yüzden Ceren fazlasıyla heyecanlıydı . Eren ile bunları konuşarak kantine gitmişler sonrasında da oturmuşlardı . Eren onu sakinleştirmeye çalışırken Ceren'in telefonuna bir bildirim düşmüş ve Eren'in tüm ikna çabaları boşa çıkmıştı .

Ceren büyük bir heves ve korku ile kazananlar listesini açtı . Sonrasında ise telefonu masaya fırlatmıştı .

'' Bakamayacağım ! ''

'' Yardım etmemi ister misin ? ''

'' Ya kaybetmişsem !? ''

'' Dünyanın sonu değil . ''

'' İyi bir burs kazanabilirdim ... Ya da bir stajyerlik ... ''

'' Kaybettiğini kim söyledi ? ''

'' Kesin kaybedeceğim ! ''

'' Tamam bekle bakıyorum ... ''

'' Eee sonuç ne ? ''

'' Şey ... ''

'' Ne Eren ne !? ''

'' Senden daha iyisi de varmış ... ''

'' Anlamadım ne ? ''

'' İkinci olmuşuz kızım ya !.. ''

'' Ne !? Ver bakayım ! ''

Ceren Eren'in elinden telefonunu kaparak ekrana baktı . Gerçekten de ikinci olmuştu . 1. olana burs verilirken ikinciye kaliteli bir fotoğraf makinesi üçüncüye ise avutma parası ... 

'' Berbat ! ''

'' Hadi ama daha çok şansımız olacak ... ''

'' Ne şansı ya sondu ... ''

'' Tamam sorun yok ... Pes etme hemen . Şans seninle olsun belki de seni  de isterler bilemezsin ki? ''

'' Avutulmak istemiyorum , daha iyi çekebilirdim ! ''

'' Bizim partnerlerin suçuydu o iyi poz veremediler takma kafana . ''

'' Ayy konuştuğumuz şeye bak ! Onlar nasıl ? Helin iyi mi !? ''

'' Tabii ki de iyi . Ufak bir yaralanma ... ''

'' 2 gündür gelmiyor ve ufak bir yaralanma !? ''

'' Evde dinleniyor Ceren , takma kafana hadi kahveler soğuyacak bu konuyu da kapayalım sen gayet iyiydin . ''

'' Demek ki o daha iyiymiş ... ''

" Ceren .. bu işi senden daha iyi kimse yapamaz . Sen en iyisisin unutma bunu ! "

'' Yalancısın . Ve hiç de inandırıcı değilsin ! ''

Eren ve Ceren konuşur iken yanlarına Nazlı gelmişti . Ceren'i avutmak ve neşesini geri getirmek için uğraşmıştı o da ama nafile gibi gözüküyordu ..


" Nazlı her zamanki gibi çok tatlı konuşuyorsun . Ama ben o kadar da kolay kananlardan değilim . Biliyorum olup bitenleri , kaybettim bitti gitti . ''

Ceren ne kadar inat etmişse de Nazlı ve Eren sonrasında ise sessizce yanlarına gelip oturan Bartu onu avutup neşelendirmeye devam etmişti . Tabii Bartu pek bir konuşmaya katılmamıştı da onun varlığı da yeterdi . 

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin