...
Zeynep şiddetli baş ağrısı ve bir o kadar şiddetlikte ki mide bulantısı ile yüzüne vuran gün ışığı ile hiç tanımadığı bir odada hiç tanımadığı bir şekilde kokan yatağın içinde açtı gözlerini . Ağrıdan açamadığı o gözleri hafifçe aralandığında biraz olsun etrafa bakınmaya fırsat bulabilmişti . Etrafa göz gezdirdiğinde buranın gerçekten hiç tanımadığı bir yer olduğunun farkına vardı . Ve bunun farkına varır varmaz hoplayarak başını koyduğu yastıktan doğrulmuştu . Bir eliyle başını tutarken bir yandan da düne dair bir şeyler hatırlamaya başladı . Hatırladığı ise sadece tek tük birkaç şey idi . Bara gittiklerinden sonrası yoktu . Arabada Emre'nin kendisine gülümsediğini , zorla Emre tarafından içirildiğini , bir ara da Emre tarafından taşındığını hatırlamaktaydı o kadar .
Korkuyla gözleri yatağa kaydı . Gördüğü şey ile eli hızlıca ağzına gitmişti . Ağzından boğuk bir hıçkırık kaçırmış , kendini tutamamıştı . Korkuyla yatağın en uç köşesine kaçtı . Korkuyla üstünü inceledi . Anne karnından yeni çıkmış gibi çırılçıplaktı .
Zeynep tüm bu gördükleri ve hatırlayamadığı şeyler karşısında afalladı gözlerinden ise yaşlar çoktan firar etmeye ve yorgana akmaya başlamıştı bile .
Emre de bir süre sonra mırıldana mırıldana uyanmıştı . Anlaşılan uyanmış olduğu için ses çıkaran kişiye sövmekteydi !.. Tamamen kendisine geldiğinde ise doğrularak yatağın başlığına yaslandı ve Zeynep'i incelemeye başladı ve hayrete düşmüştü , şaşkındı ...
Zeynep elleri arasında sakladığı başını afifçe kaldırarak Emre'ye göz ucuyla baktı , sırıtıyordu ! Bu da Zeynep'i çileden çıkarmaya yetmişti bile .
'' Güzel bir geceydi . Bir ara tekrarlayalım ... ''
Zeynep duyduğu şey karşısında şok olarak kendisini yataktan attı . Bu sırada Emre yere doğru eğilip eline bir tişört almıştı . Zeynep'in eline tutuşturarak kendi kıyafetlerini yerden aldığı gibi giydi . Hala üzeri çıplaktı tabii . Sebebi de dün gece giydiği güzel tişörtünü Zeynep'e verişi idi .
Zeynep sırf o tişörtü vücudu kapanması için anında giyivermişti .Yerdeki sağa sola saçılmış kıyafetlerini alarak vakit kaybetmeden odanın kapısına doğru ilerledi . Tabii Emre'nin onu erkenden bırakmaya niyeti yokmuş gibi gözüküyordu .
'' Nereye böyle erkenden ? ''
'' Sen !.. ''
Zeynep hızlıca Emre'nin yanına gidip tam da önünde durdu .
'' Haklısın ! Şerefsizliğini ödüllendirmesek olmaz . ''
Zeynep bu sözleri söyledikten sonra yüzüne sertçe vurdu . Sonrasında da tükürmüştü .
'' İğrenç pislik bir herifin tekisin ! ''
''Ne o beğenemedin mi !? Geceye kadar iyiydin ne oldu bir anda ? ''
'' Bir de soruyor musun !? Takıldığın kızlardanım mı sandın , sorsaydın ya !? Aptal kafam . ''
'' Zeynep ... ''
'' Dokunma bana , bir daha asla !.. (Emre'nin kolundan tuttuğu elini ittirerek) ''
'' Dur bir saniye . ''
'' Daha ne istiyorsun benden ? Almadın mı zaten alacağını !? Mahvettin hayatımı , mahvettin ! ''
Zeynep göz yaşlarını silerek odanın kapısına ilerledi . Emre de tam arkasından gitmişti . Zeynep merdivenlerin başında durarak arkasını döndü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸
Teen FictionOkul Günlükleri !.. Hiç de sıradan olmayan bir hikaye , kimsenin masum olmadığı ve görünenin arka yüzü !.. Dostluklar , bağlar , ilişkiler , düşmanlıklar ve dahası ! ... '' Bu son sözümdür o okula gidilecek ! '' '' Ama baba ... '' '' Aması falan yok...