Bölüm 60

13 4 0
                                    

...

Sarp tepsiyi masaya bırakarak odasının kapısına yöneldi ve kapıyı kapatarak tekrardan masanın yanına döndü . Sandalye çekip yatağın yanına götürecekken masanın üstündeki pembe kapaklı defteri fark etti . Deftere ufak bir bakış attıktan sonra eline alarak inceledi . Daha önce hiç Helin'in elinde böyle bir şey görmemişti . Ne saklıyor olabilirdi ki ? Yeni miydi ? Hayır yapraklar eski gözüküyordu peki ya Helin'in Sarp'tan bile sakladığı sır neydi , Sarp bunu öğrenecekti ! 

── ....Sevgili Günlük yeni bir günden yeniden merhaba ! ....

Sarp günlüğün kapağını açar açmaz şok geçirmişti çünkü ilk satırları okuduğunda anlamıştı ki bu sayfalar Helin'in anılarından başka bir şey değildi . Bunu anlar anlamaz hızlıca defteri tekrar kapadı . Defterin ön sayfasıyla bakışırken bir yandan da düşünmekteydi. Açıp okuması ve gerçekten öğrenmesi gerekiyordu Helin için değerli miydi Helin'in gerçek duyguları neler söylemekteydi , okuyup öğrenmesi gerekliydi !..

Sarp sayfaları yavaş yavaş çevirerek göz gezdirdi . Günlük 14 yaşına kadar gidiyordu . Helin'in okul alışverişi için gittiği mağazada kapağını çok sevdiği bu defteri alarak günlerini yazmaya başladığı ana kadar gidiyordu !.. Ve içinde daha eskilerden , geçmişten de izler taşımaktaydı .

── .... Liseye geçtim şimdiden ilk tanışma berbattı ah bir kız var kendini beğenmiş sarı yelloz çok iğrenç birisi yanındaki çocuk ise ... Kuklası mıydı !? İkisi de birbirinden berbattı !  İlk okul günüm rezalet bir şekilde son buldu anlatılacak pek bir şey yok ilkleri her zaman sevmemişimdir ama yine de geçip gitti . Neyse ki iyi tarafından bakmalıyım ki sınıfım güzeldi . Orta sırada önden üçüncü sıradaydım tıpkı ortaokuldaki gibi o sıra benim favori sıramdı ve anlaşılan öyle de kalacaktı . Herkes okulda yeni oluğunda fazla sıkıntı çekmemiştim ilk gün kaynaşma ile geçip gitti . En yakın arkadaşım olacağa benziyordu , tatlı bir kızla tanıştım . Adı Sedef . ....

Sarp sayfaları çevirmeye devam etti . 

── .... Bu kız kendini ne sanıyor böyle !? Sarı yelloz . Hem sarı hem yelloz adı da kendi gibi yelloz . Takma isim bile buldum ! Yelloz Yelda !.. ....

── .... Birileri Yelda'dan sıkılmış olmalı ki ilk defa benimle konuştu ! Sürekli bakışıyorduk ve nihayet oldu ! Okan benimle konuştu ! ....

Sarp yüzünü buruşturarak arkasını döndü ve Helin'e baktı . Daha sonunda önüne dönerek günlüğün sayfalarını sessizce çevirmeye devam etti . 

── .... Ayrılmışlar ! Biliyordum , o Yelda katlanılamaz birisi ve sürekli benimle uğraşıyor şimdiyse benden nefret ediyor güya Okan'ı kıskacından pardon ''ellerinden'' almışım . Hayır Okan bana kendi ayakları ile geldi ve evet çok cazibeli birisiyimdir ;) ....

Ve yeni bir sayfa ...

── .... Sevgili olduk !  Nasıl oldu anlamadım bir anda sordu bir anda kabul ettim Yelda'ya inat mı yaptı bilmiyorum ama sevinmiştim . Artık yeni bir dönem başlıyor sevgililik dönemi bakalım neler yaşayacağız umarım harika bir sevgili ve harika bir arkadaş olur en önemlisi de bir beyefendi olmalı ! ....

Sarp göz devirerek sayfaları okumaya devam etti ilerleyen 20 sayfa boyunca Helin'in Okan'la yaptıkları yazıyordu . Hiçbirini okumadan geçti çünkü bunlara ayıracak vakti yoktu hepsi önemsiz ve değersizdi . 

Ve en sonunda amacına ulaştı . Tüm bu takılmalardan sonra Helin'in son sayfaya yazmış olduğu kısa bir not ...

── .... Bilmiyorum Okan bana çok farklı geliyor sanki sırf takılmak zorundaymışız da takılmak için birbirimizi seçmiş gibiyiz görüntüsü mü cazip gelmişti hayır pek de değil peki ya neydi ? Sadece ergence bir hoşlantı mıydı aşk olmadığı kesin . Peki ya seviyor muydum meçhul ... ....

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin