Bölüm 59

16 5 0
                                    

...

Bir haftalık ara tatil sanki hiç olmamışçasına gelip gitmişti . Sayılı günler geçmiş ve okulun yeni bir çeyreği daha başlamıştı , son çeyreği !

Bu bir haftalık ara tatilde ne Sarp ne de Helin istedikleri tatili yapabilmişler de birbirlerinden istedikleri mesajlara kavuşabilmişti . Tatilleri resmen birbirlerinden mesaj bekleyerek geçmişti desek yeridir .

İkisi de umutla günlerini geçirirken o 7 gün çarçabuk geçmiş ve yeni bir hafta , yeni bir okul başlangıcı gelip çatmıştı . O sevimli günaydın mesajı yoktu artık . Helin eskisi gibi somurta somurta kalkmıştı yatağından tabii tatilde geç kalkmaya alışınca uyanması da zar zor olmuştu . Az daha yatakta kalsa belki de yataktan kazıyarak kaldırılacaktı da haberi yoktu .

Uykulu gözlerle odasından çıkıp doğruca kat banyosuna girerek elini yüzünü yıkadı ve odasına dönerek okul kıyafetlerini giydi . Masanın yanına öylece paçavra gibi atılmış -bırakılmış- çantasını alarak içine öylesine eline geçen ilk defteri atarak fermuarını çektiği gibi alt katın yolunu tutmuştu . Kahvaltı edecek havada da değildi ama etmek mecburiyetindeydi . Kahvaltı günün en önemli öğünüydü sonuçta , öyle derler !..

'' Kızım ! Bir şeyler yesene hadi . '' Annesinin seslenişi ile Helin kendisine gelerek oynadığı çatalı tabağın kenarına bırakarak annesine döndü .

'' Pek iştahım yok okulda bir şeyler atıştırırım merak etme . ''

'' Peki ya neden bu kadar düşüncelisin ? '' Annesinin sorusuna şaşkınlıkla bakakalan Helin bir süre sonra boğazını temizleyerek konuştu . '' Yok bir şeyim . Tatil dönüşü okulun ilk günlerini hiç sevmem bilirsin . '' 

'' Var sende bir şey ama çözeceğim . ''

'' Yok bir şeyim anne ! Hadi görüşürüz gidiyorum ben . '' Helin yemek masasından kalkarak yanında bıraktığı çantasını da alarak evin çıkışına yürüdü . Kapıda onu aile şoförü beklemekteydi . Helin'in geldiğini gören şoför arka kapıyı onun için açtı . Sonrasında da okula doğru yola koyulmuşlardı . Yol boyu Helin her zamanki gibi telefonuyla uğraşmaktaydı . Belki de hala bir mesaj bekliyordu ama yine ve yine o istediği mesaja ulaşamamıştı .

Şoför arabayı okul kapısının önünde durdurunca Helin yan koltuktaki çantasını omzuna takarak arabadan indi . Arabanın kapısını kapatıp okul bahçesinden içeri girdiğinde Sarp'ın arabası da aynı şekilde okul bahçesine giriş yapmıştı . 

Helin'in gözleri arabanın içini tararken kapalı filmli camlardan hiçbir şey görememişti . Helin de arabanın arkasınca otoparka gitmeye karar verdi . Sarp arabayı park edip araçtan indiğinde doğruca karşısında bitmiş idi . 

Ama işler hiç de istediği gibi gitmedi . Sarp onu görmezden gelmiş ve yanından geçip gitmişti . 

'' Hey ! '' Sarp'ı durduran şey Helin'in arkasından seslenip kolunu tutarak durdurmasıydı . 

'' Beni umursamamaya devam mi edeceksin Sarp !? ''

'' Gerek var mı ki ? ''

'' Neye gerek var mı ki ? Sarp !? '' Sarp derin bir iç çekerek Helin'e döndü . '' Yapamıyoruz Helin olmuyor ... En iyisi mesafe koymak . ''

'' Ne saçmalıyorsun sen ya ne mesafesi !? Nasıl bu kadar çabuk vazgeçersin !? Daha ilk olumsuzluktan pes mi edeceksin Sarp , pes mi edeceğiz !? ''

'' Üzgünüm . Derse geç kalacağız ... ''

'' Dersine başlatma Sarp ! ''

'' Üzgünüm ... '' Sarp Helin'i arkasında bırakıp okulun yolunu tuttuğunda Helin arkasından bakakalmıştı . Sarp gözlerinin önünden yavaş yavaş silinmeye başlarken bir kez bile arkasına dönüp bakmamıştı bile . Helin gözünden akan bir damla yaşı silip atarak arkasını döndüğü gibi okulun çıkışına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı . Doğruca okula yakın olan sahil yoluna çıkmış ve sahildeki banklardan birine kendisini atıvermişti . Bu süre zarfında okul bile umurunda olmamıştı . Tek derdi kendisiyle baş başa kalabilecek bir yer idi , tüm gün boyu !..

𝙾𝙺𝚄𝙻 𝙶𝚄𝙽𝙻𝚄𝙺𝙻𝙴𝚁𝙸 𝚂𝙴𝚁𝙸𝚂𝙸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin