Herkese merhabalar efendim !
Yaklaşık bir hafta gibi bir aradan sonra yine beraberiz. Umarım hepiniz iyisinizdir... 💖
Güzel geri dönüşler ve yorumlar için teşekkür ederim ❤️ Umarım bu bölümü de seversiniz diye dua ederek yayınlıyorum.
Kıymetli oylarınızı ve yorumlarınızı her zamanki gibi bekliyorum efendim 💕
Kemerlerinizi takın, biraz içsel derinliklere iniyoruz ! 🛬
Keyifli okumalar dilerim...
Hiç yaşadıklarınızı unutmak istediniz mi ?Karanlıklarla dolu geçmişinizi silmek, sizi günlerce ağlatan insanları bir anda hiç tanımıyor olmak, yapılan ihanetleri kabullenip unutmak ister miydiniz ?
Sadece tek bir an... Belki saniyeler süren bir işlemle hayatınızda istemediğiniz her şey silinebilseydi kaç kişi kapının önünde sıraya girerdi hayal dahi edemiyorum. Kimi kadın onu aldatan ve hala unutamadığı eski sevgilisi için orada sırasını beklerken kimileri de aşamadığı travmaları hiç yaşamamış gibi devam etmek için beklerdi. Hatta belki yeni kaybettiği bir sevdiğini toprağa veren adam bile kapısını beklerdi oranın...
Hayatta yapılan seçimlere göre yaşar insanlar. Kader, tesadüf, seçim... Adına her ne dersek diyelim kişi, bir yol ayrımında eğer sağ yolu seçerse başka, sol yolu seçerse bambaşka bir hayat yaşardı.
O yüzden yaşadığım çoğu olayı unutmak istemem. Yaptığım seçimlerin, kararların arkasında dimdik durmaya çalışırım. Üzülürsem de sevinirsem de hepsini teker teker işlerim hafızama. Ders almam gerekiyorsa bir şeyden, çıkarırım arşivimden hemen... Bir daha aynı yanlışa düşmemek üzere geri kaldırırım yerine tozlanmış anıları.
Ben, nice milyonlarca çocuk gibi eksik büyümüştüm şu yirmi küsür yıllık hayatımda. Hayatımda en çok olması gereken şeylerin yoksunluğunu yaşıyordum. Anne sevgisi, baba güveni, aile sıcaklığı, anne kokusu... Eksiktim, yoksundum. Gözlerimi sadece bir kere açtığım ve başka şansımın olmadığı bu dünyada en büyük eksikliği tadıyordum.
O yüzdendir belki yaşadığım hiçbir anı unutmak istemiyordum. İyiyi ve de kötüyü... Gözlerimden alan yaşların sebebi ister keder ister mutluluk olsun, her birini hafızamda yaşatmak istiyorum. Her duyguyu iliklerime kadar yaşamak, başka hiçbir şeyden yoksunluk çekmek istemiyordum.
Ama dünya öyle çalışmıyordu. İnsanlara yapmam dediğini yaptırıyordu, tükürdüğünü yalatıyor, kınadığı ne varsa başına veriyordu. Her anımı yaşamak istiyor, unutmak istemiyorum diyen beni bile ters köşede bırakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şefkat Öğretmeni
General FictionKollarından kurtulmuş kendimi ondan en uzak yere atacakken belime sarılan kollar ile olduğum yere tekrardan çivilendim. "Bırak beni !" diye nafile bir çabayla birkaç kere daha kurtulmaya çalıştım. Sadece kendimi yormaktan başka bir sonuç alamadım. B...