XLVIII.

25.1K 2.1K 453
                                    

Herkese Merhabalar !

Öncelikle uyarayım... Gelecek olan tüm hakaretleri sadece sahibine iade etmekle kalmayıp bizzat içinde bulunduğum hukuki mecraya da sokacağımı baştan belirtmek isterim 🥰 Sonuçta tanıdık avukat var 😚

Efendim nasılsınız ? Umarım iyisinizdir... Hala içinizde küçük bir sevgi kırıntısı kaldıysa ben denize karşı ben iyi değilim bunu da gelmeyen bölümden anlayabiliyorsunuzdur. Yurt dışı hayatımızdaki güncel sorunların üzerini kapatmak için yapılmış boya gibiydi fakat maalesef biliyoruz ki zemin ne kadar düz ve güzel olursa boya da o kadar güzel olur.

Dediğim gibi burası benim kaçış alanımdı. Okunma hevesim olmadan içimdekileri yazıp döktüğüm, bir hedef koymadığım bir mecraydı. İnsan, kendisine bir beklenti içerisine girildiğini görünce yapabildiği şeyleri de yapamaz hale geliyor. Önceden olsa yazdığımı paylaşır, kim beğenir kim beğenmez umurumda olmazdı. Fakat şimdi takip eden 3 kişi dahi olsa sorumluluğunu hissetmek, beğenisini kazanma gayetiyle bu bölümü kaç kere baştan yazdığımı tahmin dahi edemezsiniz. Fakat beni takip eden insanlar çok iyi bilirler. Bölüm günüm başından beri olmadı. Yazmak için asla yazmadım. Benim takdirimden geçtiği gün bölüm platformda paylaşılmıştı. Yine öyle. Bu bölüm en sonunda benim takdirimden geçti. Aradan aylar geçmiş olabilir ama maalesef. İleride pişmanlık duymaktansa böyle olmasını her zaman tercih ederim.

Kendimi bulmam, toplamam ve bölümü yazmam bu sebeplerden uzun sürdü. Kalbinizin temizliğine canı gönülden inandığım için bir de içinizden geçiyorsa şöyle nefesiniz de kuvvetliyse şöyle bi okuyun üfleyin edin valla uzaktan❤️ Büyü mü var üzerimde nedir ? Büyücü halalar kapatılsın (yenge opsiyonel) !

Neyse efendim ne yazdığımı yine unuttuğum bir bölüm daha sizlerle belki seversiniz yani umarım seversiniz sevmeseniz bile napıyoruz ? Sevmiş gibi yapıyoruz (şaka)💋💋

O yüzden şöyle bi 10K like bi de 100K okunma olacağından hiç şüphesiz eminim (!)ehehe🤍 İnanın ki sizi seviyoruz biz. Kendinize çok iyi bakın efendim. Keyifli okumalar... Yazım yanlışları elbet vardır ama vallahi hiç okuyamam tekrardan sıkılıyorum tekrar okuyunca 🥲

 Yazım yanlışları elbet vardır ama vallahi hiç okuyamam tekrardan sıkılıyorum tekrar okuyunca 🥲

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İnsanoğlu acımasızdı. Önemsemediği, işine yaramadığını düşündüğü her şeyi yerle bir etti. İnsanoğlu bencildi. Kendi çıkarına yarar sağlamayınca diğer hiçbir şeyi düşünmedi. İnsanoğlu vefasızdı. Bunca zamana kadar ne var ne yoksa her şeyi tek kalemde silmeye hazırdı.

İnsanoğlu sadece yaşadığı çevreye değil birbirine karşı da kötüydü. Kötüleştiren zaman mıydı yoksa hayatın olağan akışının bir parçası mıydı bilinmez ama insanoğlunun içinde sadece kötülükler kalmıştı.

"Neden yaptın ?" diye akıl almaz bir soru sorma gafletine girdi Semih. Çünkü o, daha kalbi katrana bulanmamış nadide parçalardan sadece biriydi. Özeldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şefkat ÖğretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin