Terli bir şekilde kalkmıştım yataktan. Gördüğüm şeylerin rüya olduğunu fark edince üstüme saçma bir üzgünlük çökmüştü. Vücudumu yerinden kaldırmaya çalışırken alarm çalmıştı. Alarmı kapatıp yatakta doğrulmuş ve bedenimi yataktan ayırmıştım. Üstümü değiştirirken aklıma tekrardan o saçma cümle takılmıştı. Boşvermeye çalışırken çantamı hazırlamaya koyulmuştum. Kulaklığımı takıp telefondan rastgele bir şarkı açmıştım. Okula doğru yürürken Hoseok'un dükkanını açık görmemle duraksadım. Saate bakıp uğrarsam eğer geç kalıp kalmayacağımı kontrol ederken içeri Taehyung girmişti.
İçerideki perdeler kapalı olmadığı için içeride olanları görebiliyordum. Onları izlerken Taehyung birden benim olduğum tarafa bakınca yürümeye devam edermiş gibi yaptım. Taehyung tekrardan önüne dönünce eski yerime gelip tekrardan onları izlemeye başlamıştım. Taehyung ağlamaya başlayınca Hoseok benim burdan bile duyabileceğim bir kahkaha atıp Taehyung'a yaklaşmıştı ve kulağına birşeyler söylemişti. Taehyung şaşkınlıkla Hoseok'a bakınca Hoseok gülümsemiş ve Taehyung'u kolundan tuttuğu gibi dükkandan dışarı atmıştı.
Olanları anlamamıştım. Taehyung bana bile bakmadan gözlerini silerek okulun olduğu yönden sapmış ve ormanlık alana doğru gitmişti. İçeriye tekrardan baktığımda Hoseok Taehyung'un arkasından göz devirip dağılan etrafı toparlamaya başlamıştı. Elini saçının içinden geçirip sıkıntıyla oflayınca kapıya doğru yaklaşıp tereddütle kapı kolunu tuttum. Korkuyla kapı kolunu itip kapıyı açtım. Duyduğu zil sesiyle Hoseok kapıya doğru bakmıştı. Beni görünce gülümseyerek selam verdi. Kapıyı arkamdan yavaşça kapatınca Hoseok'un bana şaşkın bir ifadeyle baktığını hissedebiliyordum.
Arkamı dönüp tekrardan ona baktım. Ona bakışımda bile bütün vücudum titremişti. Derin bir nefes alarak aklımda olan soruları sormaya başladım.
"Taehyung ile ne konuştunuz?"
Hoseok alaycı bir ifade ile bir sandalyeye oturmuş ve bacaklarını üst üste atarak kollarını bağlamıştı.
"bunu sormaya mı geldin cidden"
"başka sorularım da var"
"pekala. Taehyung neden ondan ayrıldığımı sordu. Bende cevap verdim."
"niye ağladı peki?"
"tamamen kendini haklı çıkarmak için."
"niye kendini haklı çıkaracakmış?"
"beni kullanıyor demiştim ya. Kullanmadığını, aksine benim onu kullandığımı ve aldattığımı söyledi"
"sen ne dedin de o kadar şaşırdı?"
"senin dışında başka arkadaşlarına bir şey söylemişti benim hakkımda. Onu alayla söyleyince şaşırdı tabi"
"ne demiş ki?"
Hoseok susup yere bakmaya başladı. Söylemek istiyor fakat güvenemiyor gibiydi. Yavaşça ona doğru gelip yanındaki sandalyeye oturdum.
"bana güvenmiyor olabilirsin. Sonuçta daha tanışalı 1 ay bile olmadı. Fakat sırrını anlatacağım hiç kimse yok etrafımda."
Hoseok bana bakıp gülümsedi ve hafifçe ağzını araladı.
" 'Hoseok benim yeni, kaslı ve yakışıklı oyuncağım, o sadece benim oyuncağım' gibi şeyler demiş"
Duyduğum şeylerle şok oldum. Taehyung'un böyle ileri gitmesini asla beklemezdim. Tam lafa gireceğim esnada Hoseok'un sesini duydum.
"anlaşılan ciddi ilişkiler benlik değilmiş"
Onun sözüyle içimde tekrardan saçma bir burukluk oluştu. Fakat o güldüğü için bende sahte bir kıkırtı attım ortaya.
"hadi, sen git dersine. Atanamamış aşçı"
"aşçı değilim ben"
"bugün ne yapacaksınız?"
"ördek götüne kiraz sokarız bu sefer herhalde"
Hoseok kahkaha atınca gülümsedim.
"hadi gitte ördek götüne kiraz sok"
Göz devirip gülümsedim ve veda ederek dükkandan çıktım.
Sürprizzzz hiç beklemiyodunuz dimi? Gerçi bende beklemiyodum bir anda gelişti. Hikayemiz 1k görüntülenme almış! Bende dedim ki madem 1k oldu neden yeni bölüm atmıyorum? Ve bum yeni bölüm doğdu. Beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Novela Juvenil"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46