"bitti"
Yaptığı dövmeyle siyah eldivenli büyük elini tenimden kaldırarak aleti yerine koymuş ve kolumu streç film ile sarmıştı. Yüzüme bakarak gülümsediğinde gülümsemesine karşılık verdim.
Bu adam cidden beni büyülemişti.
"bana su getirebilir misin?"
"tabiki"
Sorduğum soruya karşılık vermiş ve yerinden kalkıp bir bardak alarak su arıtma cihazına yönelmişti. Yaptığı dövmeyi incelerken Hoseok bardağı bana uzatınca gülümsedim.
"teşekkür ederim"
"rica ederim"
Suyu içtim. Dövmeyi yaparken konuştuğumuz şeyler yüzünden burda kalıcaktım biraz.
"Yoongi? İlk buraya geldiğin gün, çıplaklığa alıştırdım demiştin. Onun bir hikayesi var mı?"
Bana sorduğu soruyla durdum. İlk geldiğim gün dediğim şeyleri hatırlıyordu. İster istemez mutlu oldum. Sorusunu cevaplamak için ağzımı araladım.
"babam... Ben çocukken her akşam vücuduma bakardı. Birisi bana dokunmuş mu diye. Vücudumda açılan en ufak yaranın bile sebebini sorardı."
"hala kontrol ediyor mu seni?"
"evet... Ama çokta abartılacak birşey degil"
"çokta abartılacak birşey değil mi? Bu resmen taciz!"
"eskide kaldı artık. O kadar da sık kontrol etmiyor"
Bana acır gibi baktığında burukça gülümsedim. Aniden vücudum ona karşı daha istekli davranmaya başlayınca kaşlarımı çattım. Bütün vücudum onu arzularken o bana anlamamış bakışlarla bakıyordu. Ağzımdan küçük bir inilti çıkınca ağzımı kapattım. Hoseok harekete geçince elimle 'dur' işareti yaptım.
Eğer gelirse şu çok net ki; onu öperdim. Fakat el işaretimi es geçip yanıma geldi. Yanağıma dokunduğunda bütün vücudum uyanmıştı."iyi misin?"
"Hayır..."
Yere bakıyordum. Elini çeneme götürüp ona bakmamı sağladı. Bu hareketiyle kendimi kontrol edemezdim ama! Gözleri gözlerimi aşıp dudaklarıma yöneldiğinde yutkundum. Benim de gözlerim kalp şeklinde, üstünde küçük bir ben olan dudağa yönelince geri dönüş olmadığını fark ettim. İki seçeneğimiz vardı:
Ya dudaklarımız birbirine şuan kavuşacaktı,
Ya da başka bir zaman kavuşacaktı.
Bunun kaçarı yoktu kesinlikle
Bana yaklaşmakta olan bedenle yutkundum. İlk seçenek gerçekleşecekti. İkimizde birbirimizin pembeliklerine bakarken Hoseok güldü. Tekrardan göz teması kurduğumuzda gözlerinde farklı bir duygu gördüm.
Arzu.
Gözlerindeki arzu bütün bedenimi ele geçirirken ağzımdan yine bir inilti çıkmaması için dudaklarımın bastırdım. Hoseok sanki daha fazla uzatmak istemiyormuş gibi elini yanağıma koyup aramızdaki iğrenç mesafeyi çok aza düşürdü. Aşktan korkan kalbim onun için (sanki mümkünmüş gibi) daha fazla çarpmaya başladı. Kahve gözlerimiz, kendilerini pembe çıkıntılara odakladığında artık geri dönüşü yoktu. İki pembe çıkıntı birbirlerine değince ikimizinde gözleri kapandı. Dudaklarımız birbirini hapsederken elimi Hoseok'un ensesine attım.
Hayatımdaki ilk öpücüğü vermek istediğim tek insana vermiştim.
Yanağımı saran büyük el kendini belime yerleştirdiğinde ona daha çok yaklaştım. Diğer elini de belime koyan bedene bıraktım kendimi. Dudaklarımız birbirleriyle hareket ederken içimdeki istek çoğaldı. Hoseok'un ağzına küçük bir inilti bıraktım ister istemez. Hoseok umursamayıp öpmeye devam etti. İkimizde nefessiz kaldığımızı fark ettiğimizde birbirimizden ayrılıp nefes nefese birbirimizi izledik.
"sana aşık olmak istiyorum Yoongi..."
10 gündür yeni bölüm atmiyomusum acidim atiyim bari dedim bu arada bir sonraki bolum smut😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46