"bugün sadece burda kalsak, olmaz mı?"
Bana yönelttiği soruya karşılık ona baktım. Ailem bugün de evde olmayacaktı. Fakat burda kalmak benim için yararlı olur muydu bilmiyorum.
"bilmem"
"lütfen?"
Kaslı yapısına rağmen bana böyle yalvarması hoşuma gitmişti.
"peki"
Gülümseyerek bana sarıldığında yüzümde küçük bir gülümseme belirlenmişti. Hem sarhoş hemde biraz ayık gibiydi. Garip davranıyordu ama mantıklı düşünüyordu.
"sana kahve yapayım mı?"
"niye?"
"sarhoş gibisin. Kahve yaparsam ayrılırsın"
"ben sarhoş değilim!"
"emin misin?"
"bilmiyorum"
Kıkırdayarak ayağa kalkmış ve gözümü kestirdiğim kahve paketini alarak ketılı çalıştırmıştım. Bir fincana 1 kaşık kahve koydum ve suyun kaynamasını bekledim. Tık sesini duyunca ketılı alıp içindeki kaynar suyu fincana dökmüştüm. Kahveyi iyice karıştırıp dikkatlice Hoseok'un önüne koymuştum. Tekrardan yanına oturunca Hoseok bana bakarak gülümsemişti.
"rahat etmen icin şort veriyim mi?"
"gerek yok. Sağol"
"emin misin?"
"eminim"
Emin olmasamda istemedim. Kıyafetlerini giymek hoş olabilirdi ama garip olurdu. Pek rahat hissetmesem de kabul etmedim. Hoseok sanki aklımı okumuş gibi yerinden kalkıp küçük bir dolaba yöneldi ve içinden iki parça eşya çıkardı ve dolabı kapatarak yanıma geldi.
"sen bunları burda giy. Ben dışarıda olucam"
Çıkardığı kıyafetleri elime koyup küçük odadan çıkmıştı. Verdiği şeylere bakarken bir şort, birde kısa kollu tişört vardı. Üstümdekileri çıkartıp verdiği şeyleri gitmistim. Rahatsız edici okul kıyafetlerinden kurtulduğum için sevinirken Hoseok kapıyı tıklatınca "gel" demiştim. Kışta olmamıza ragmen sıcak olan oda yüzünden bu kıyafetlerle bile sıcaklamıştım. İçeri giren Hoseok giydiğim parçalar üzerime çok bol geldiği için gülmüştü.
"bana dar olanları verdim birde"
Dalga geçerek söylediği şeyle ensemi kaşıdım.
"gercekten çok mu bol olmuş?"
Hoseok gülümseyerek onaylar şekilde kafasını sallayarak içeri girmişti. Hafif soğuyan kahvesinden bir yudum alınca kaşları çatılmıştı.
"acı mı olmuş?"
"yok o yüzden değil ya sıcakmış"
"ha anladım"
Gülümseyerek eski yerine oturduğunda yanındaki çantamı alıp farklı hir yere koymuş ve bende yanına oturmuştum. Aklıma gelen şeyle duraksadım. Geçen söylediği sözü söylesem ne anlama geldiğini söyler miydi? Bilmiyordum. Söylemeyebilirdi. O yüzden ne kadar merak etsemde sustum. Ne anlama geldiğini öğrenmek için şuan hazır değildim sanırım. Bilmiyordum. Merakımdan çok başka bir şey ağır basıyordu ve sormuyordum sorumu. Ama çok saçmaydı. Daha ağır basan şey neydi?
Eğer bu garip his neyse bunun için şuan hazır değildim sanırım.
Bumbum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46