39

126 13 0
                                    

Yoongi

Hobaa

Salmıyolar beni

Yan komşumuz yaptım seni beni alman için

Hoseok

Ya oaiwljsowiwpwi

Şuben ve okul numaran kaç?

Yoongi

11/H 1725

Hoseok

Tamamdır

Min dimi soy adın

Yoongi

Evet

Hoseok

Tamam

Geliyorum

Hoseok'a yazdıktan sonra ders zili çalmıştı. Sıkıntıyla bir of çekip masaya başımı koymustum. Dışarıyı seyrederken içeri hoca girdi. Fizikçi olmasaydı eğer hayatta kalkmazdım ama bu sefer sınıfta kalmak istemiyordum. Hoca "oturun" dedikten sonra söylenip öğretmen masasına geçmişti. Pencereden dışarıyı seyrederken gözlerim kapanmaya başlamıştı. Sesleri boğuk bir şekilde duyarken bi anda bağırma sesi geldi. Fizikçinin sokuk sesi olduğunu anlayınca hocaya baktım. Bana bakarak bağırıyordu. Ne dediğini anlamamıştım. Fakat bizim sınıftan bi kızın "hocam Yoongi'nin bir yeri ağrıyormuş sanırım müdür yardımcısına gitti eve dönmek için de müdür yardımcısı izin vermedi" dediğini duymuştum. Bunu kimin dediğini anlamaya çalışırken fizikçi "tamam yat o zaman" diye söylenmişti. Ardından ön sıralardan bir kız bana bakıp gülümsediğinde beni savunan kızın Jaehwa olduğunu anlamıştım. Utangaç bir şekilde gülümseyip önüme döndükten sonra dışarıyı izlemeye devam ettim. Bir süre sonra Hoseok'un motorla geldiğini görünce gülümseyince ona baktım. Motorunu park edip benim olduğum tarafa bakınca gülümseyip gizliden el salladım.

Hoseok'un okula girmesinin üstünden 15 dakika geçmişti ve zil neredeyse çalacaktı. Sıkıntıyla of çekip dışarıyı izlemeye başlayınca zil çalmış, öğle arası olduğu için sınıfın neredeyse tamamı dışarı çıkmıştı. Bir süre sonra yanımda hareketlenme hissedince yanıma bakmıştım. Jaehwa'nın yanıma oturduğunu görünce anlamaz gözlerle ona baktım.

"geçmiş olsun"

"sağol da... Sen nerden biliyosun müdür yardımcısına gittiğimi?"

"müdür yardımcısının kapısındaydım da kapıyı çok iyi kapatamamışsın sanırım ordan kulak misafiri oldum. Eğer sorun olduysa üzgünüm"

"yok sorun değil de şaşırdım sadece"

"anladım... Şey, senden birşey rica edebilir miyim?"

"hangi konuda?"

"dersler"

"Jaehwa biliyosun benim derslerim hiç iyi deği-"

"tarihin iyi. Tarih için yardım isteyecektim senden"

"hangi konu?"

"2. Dünya Savaşı"

"şuan yardım edemem ama yarın uygun olduğum bi zaman yardım edebilirim"

Jaehwa gülümseyerek teşekkür ettikten sonra saygı manasıyla eğilince utançla gülümsemesine karşılık verdim. Ardından kapıda duran nöbetçi beni çağırınca "gitmem lazım" diyip çantamı toparlamıştım. Kız sıradan kalkınca masamdan ayrılıp kapıya yönelmiştim. Kapıda Hoseok'u görünce gülümseyip hemen yanına gittim. Nöbetçi, öğretmen masasına izin kağıdını koyarken biz merdivenleri inmiştik.

"o kız kimdi?"

"yanımda oturan mı?"

"evet"

"benden ona tarih anlatmamı istedi"

"anladım"

"senin neden işin uzun sürdü?"

"adam 21 yaşında olduğuma inanmadı"

Gülmeye başlayınca Hoseok oflayıp daha hızlı yürümeye başlamıştı. Ona yetişip onunla aynı hızda yürümeye başlamıştım.

"nasıl inandırdın peki?"

"iki saat 21 yaşında olduğumu kanıtlayacak birşey aradım bulamayınca gittim motordan ruhsatı alıp geldim"

Gülüşümü tutmaya çalışınca Hoseok bana ciddi bir şekilde bakınca kendimi tutamayıp kahkaha atmıştım. Hoseok göz devirip önüne bakınca kendimi durdurup onunla beraber yürümeye başladım. Motorun yanına geldiğimizde Hoseok motoru çalıştırmış ve uygun bir yere getirmişti. Bana bakıp "atla" diyince gülümseyip arkasına binmiştim. Motoru sürmeye başlayınca etrafa iyice bakınmıştım. Bir süre sonra bizim evde durunca Hoseok inmem için işaret yapmıştı. İnip Hoseok'a bakınca Hoseok motoru bağlamıştı.

"niye burda durduk?"

"benim eve doğru yürüyelim dedim"

"motorla gitmeyecek miyiz?"

"canım yürümek istiyor"

"peki"

Elimi tutup yürürken bende peşinden gitmiştim. Etrafı incelerken komşularımızdan birini görmemle elimi çektim. Hoseok bana anlamaz gözlerle bakarken "bu sokaktan çıkana kadar el ele tutuşmayalım" diyince başını sallamış ve o da etrafa bakınmıştı. Bizim Sokağı geçtikten sonra bu sefer ben elini tuttum. Gülümseyip yola devam ettik.

Bir kaç sokak geçtikten sonra Hoseok anahtarlarını çıkartıp şık bir apartmana girmişti. Bende etrafı incelemeyi bırakıp arkasından gelmiştim. Kapıyı açıp içeri girince onu takip etmeye devam etmiştim. Apartmanı incelerken Hoseok asansörü çağırmıştı. Asansör gelip içeri geçince Hoseok "7" yazan butona basmış ve kapının kapanmasını beklemişti. Aramızda şuan çok garip bir sessizlik vardı ve bu beni çok rahatsız hissettirmişti. 7. Kata geldiğimizde Hoseok önden inip soldaki daireye gitmişti. Peşinden geldiğimde kapıyı açmıştı. Ayakkabılarımı çıkartıp onunla birlikte içeri girince evin içine bakınmıştım. Evinin sadece koridorunu görmeme rağmen dekorasyonu çok güzeldi. Ayakkabılığın üstünde iki üç tane resim görünce resimlere baktım. Resimlerde aynı kişiler olduğunu görünce ailesi olduğunu düşünerek gözlerimi resimlerden ayırdım. Hoseok bana dönüp "aç mısın?" diye sorunca başımı olumlu anlamda salladım. Bir odaya doğru gidince iç çekip yere baktım. Niye bir anda soğuk davranmaya başlamıştı ki?

"Yoon? Gelmiyor musun?"

Hoseok'un bana seslenmesiyle ona bakıp yanına gittim. Koltuğa oturduğunda yanına oturdum. Telefonuyla ilgilenmeye başladığında dayanamayıp "neden soğuk davranıyorsun?" diye sorunca Hoseok bana baktı.

"soğuk mu davranıyorum?"

"ya belki de bana öyle geliyor bilmiyorum ama okuldan beri garip davranıyorsun"

"hiç fark etmemiştim... Daha dikkatli olurum davranışlarımda"

Gülümseyip Hoseok'a sırnaşınca Hoseok kıkırdayıp "kimbap yer misin?" diye sorunca yüzümü buruşturup "kimbap sevmem" dedim.

"hadi ya, niye sevmiyosun ki?"

"o yosunun tadı bana çok iğrenç geliyor ya"

"anladım... Ne yiyelim o zaman?"

"canım nedense tatlı ekşi tavuk çekiyor"

"benim gittiğim bir yer vardı çok güzeldi tavukları oranın numarası varsa ordan söyleyelim mi?"

"olur fark etmez"

Hoseok rehberinden bahsettiği yerin numarasını bulduktan sonra iki porsiyon tavuk söylemişti. Tavuklar gelene kadar konuşurken Hoseok sevdiğimiz ve sevmediğimiz şeyleri ikimizinde bilmediği için bunun hakkında konuşmaya başlamıştı. Kendi sevdiği şeyler hakkında konuşurken ben sadece ona bakıp gülümsüyordum

7 bin olmuşuz 😭😭 çok teşekkür ederim gerçekten iyiki varsınız 😭

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin