Yastık kılıflarını ve çarşafımı kirli sepetine attıktan sonra banyoya girmiştim. Menilerle dolu olan vücudumu yıkarken aklıma yaşadığımız olay geldi. Yutkundum. Onu düşünerek mastürbasyon yapmam zaten garipti. Birde onun önünde yapmam daha da garip olmuştu. Onun dudağını ısırışı gözlerimin önüne gelince ağzımdan küçük bir inilti çıktı. Alt tarafımda acı hissettiğimde içimden küfür etmiştim. Onu düşünmem bile küçük vücudumu harekete geçiriyordu. Yere oturup acımın geçmesini bekledim. Dinmeyince dudaklarımı birbirine bastırıp kendime asıldım...
[ertesi gün]
Sabah uyandığımda telefonuma baktım. Bir mesaj yoktu. Sıkıntıyla ofladığımda telefonu yatağın her hangi bir tarafına atıp uyumaya çalıştım.
"sana aşık olmak istiyorum Yoon"
Hoseok'un sesi aklıma gelince gülümsedim. Sesi bile beni mutlu ediyordu. Telefonu açıp sebepsizce galeriye girdiğimde sanki onu arıyormuş gibi hissettim. Fakat her hangi bir fotoğrafı veya fotoğrafımız olmadığı için suratım düşmüştü. İç çekip yorganı kafama doğru çekmiş, öylece düşünmeye başlamıştım. Hoseok'un sesi tekrardan aklıma gelince zil çalmıştı. Bedenimi yorganın altından kaldırıp kapıyı açmaya gittiğimde evde kimsenin olmadığını fark ettim. Annemler gelmiştir diye düşünerek kapının deliğinden bakmadan kapıyı açınca Taehyung'u görmemle şaşırmıştım. Hoseok ile ayrıldıkları günden beri konuşmamıştık ve eve gelmesi beni şaşırtmıştı.
"içeri girebilir miyim?"
"tabi"
Tae gülümseyerek içeri girdiğinde kapıyı kapatmıştım. Zaten bildiği yere ezbere bir şekilde giderken peşinden gittim. Yatağıma oturduğunda kapının eşiğine yaslandım. Ağır ağır soluklanırken onu izlemeye başladım.
"su getirebilir misin?"
Yaslandığım yerden doğrulup su almaya gitmiştim. Su arıtmadan suyu doldururken içerden sesler gelmişti. Takmayıp suyu almış ve odaya doğru gitmistim. Suyu Taehyung'a verince teşekkür edip suyu içmeye başlamıştı. Bardağı komidinin üstüne bırakıp bana baktığında utancla boynunu kaşıdı.
"muhtemelen neden geldiğimi sorguluyorsun"
"evet"
"Yoongi... Hoseok ile ayrılmamızın sebebinin sen olduğunu düşünmüştüm. Ve seni kendimden uzaklaştırmıştım. Fakat yanılmışım. Ayrılmamızın sebebi benmişim. Özür dilerim"
Kalbimde hissettiğim saçma ağrıyla ona baktım. Bana gülümsediğinde daha da kötü hissetmiştim. Sebebin benim olduğumu düşünmüştü. Bir yandan haklıydı. Ama şuan beni suçsuz buluyordu. Onu düşünerek kendime dokunmuş, hatta onunla sevişmiş olmama rağmen beni suçsuz buluyordu. Evet, Hoseok'u kullanması yanlıştı. Ama belkide gerçekten seviyordu? Ve ben o sevgisinin önüne geçmiştim. Derin bir nefes alınca Taehyung ayaga kalktı ve bana baktı. Birkaç adım yaklaştıktan sonra sarlmam için kollarını açtı. Yaslandığım yerden doğrulup tereddütle sarıldım.
Sope klasörüm kayboldu imdat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46