Dövmeci dükkanının önüne geldiğimde tedirgin olmuştum. Derin bir nefes olarak içeriye girdim. Hoseok beni görünce gülümseyerek selam verdi. Bende ufak bi gülümsediğimde konuşmak icin ağzını araladı.
"dün iyi eğlendin mi?"
"pardon?"
Hoseok kahkahalara boğulunca ciddi ifademi korudum.
"şaka yapıyorum"
Söylediği cümleyle içimden bir "oh" çekmiştim. Hoseok bana sorgular bakışlarla bakmaya başlayınca telefonumu açıp dün seçtiğim dövmeyi açtım fakat ona göstermedim.
"Taehyung senin bir yıldız olduğunu öğrense senden ayrılır biliyorsun değil mi?"
"çokta sikimde"
Dediği şeyle şaşırmıştım. Ne yani onu cidden sevmiyor muydu?
"sevmiyor musun onu?"
"neyini seveyim?"
"niye ayrılmıyorsun ki?"
"beni kullanıyor, bende buna izin veriyorum"
"ne?"
"o da benim bir yıldız olduğumu biliyor. Ama vücudumu kullanıyor işte"
Duyduğum şok edici sözlerle kaskatı kesilmiştim. Evet, Taehyung insanları kullanırdı fakat Hoseok'un farklı olduğunu söylemişti. En sonunda kendime gelince tekrardan soru sordum.
"peki niye ayrılmıyorsun ondan?"
"dediğim gibi, beni kullanmasına izin veriyorum"
Olanları anlamayı çalışırken Hoseok tekrardan konuştu.
"neyse ne. Ne dövmesi istiyorsun?"
Açtığım fotoğrafı gösterince eşyalarını hazırlamaya başladı. Bende üstümü çıkarıp koltuğa uzandım.
"nerene yapmamı istiyorsun?"
"sağ omzuma"
"pekala"
Hoseok kendine sandalye çekip dövmeyi yapmaya başladı. Dövme yaparkenki yüzünü izlemeye başladım. Bir şey söyleyecek gibi ağzımı açınca vazgeçip eski halime döndüm.
"neden bana öyle bakıyorsun?"
"ne? Sana bakmıyordum bile"
"aynen öyledir"
Göz devirip tavana baktım. Ona normal bir sekilde bakmama rağmen götünden birşeyler uyduruyordu. Kesinlikle uyduruyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra dövme bitmişti. Üstümü giyinip cüzdanımı açtım.
"ne kadar tuttu?"
"4200 won (60 tl)"
Cüzdanımdan dediği kadar para çıkarıp verdim. Cebimden dün verdiği kağıdı çıkarıp Hoseok'a verdım.
"bunlara da ihtiyacım yok"
Hoseok sorgular bir şekilde kağıdı açıp içine baktı. Dün verdiği kağıt olduğunu görünce gülümsedi.
"nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"
"nasıl yani?"
"dün günün nasıl geçti anlatsana"
Hiçbir şey demeden göz devirmiş ve dükkandan çıkmıştım. Evime doğru yürürken karşıma kavgalı olduğum grubun lideri ve iki yancısı karşıma çıkınca arkamı döndüm. Lider ve liderin bütün yancıları toplanıp beni sıkıştırmıştı.
Kesinlikle anamı sikeceklerdi.
Kaos
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46