17

340 28 4
                                    

Gözlerimi yavaşça açmıştım. Pekte yabancı olmayan bir mekanda olduğumu fark edince gülümsedim. Dün kalan son enerjimizle küçük odaya gelip uyuya kalmıştık. Bugün cumartesi olduğu için okula gitmek ile uğraşmayacaktım.

"günaydın"

Arkamdan gelen sesle sesin sahibine baktım Hoseok'u kafasını eline yaslamış bir sekilde bana bakarken gördüğümde gülümsedim ve geri "günaydın" dedim. Bütün vücudumu ona doğru döndürdüğümde Hoseok gülümsedi. Bir anda aklıma gelen şeyle düşüncelere daldım. Ya beni eskiden ilişkiye girdiği çocuklar gibi ortalıkta bırakırsa? Ya beni kullanıp atarsa? Ya beni sadece tek gecelik biri olarak görürse? Korkuyordum. Bunlar olursa ne yapacağımı sorguladım bir süre.

"Yoongi?"

Adımın seslenmesiyle Hoseok'a baktım. Kaşlarını çatarak bana baktığında neden bana seslendiğini sorguladım.

"ne oldu? Daldın gittim bi an?"

"birşey yok ya"

"emin misin?"

"evet, eminim"

"anlatmak istediğin zaman anlatabilirsin. Çekinmene veya korkmana gerek yok"

Dediği şeylerle derin bir nefes aldım. Küçük bir soru soracaktım sadece. En fazla ne olabilirdi ki?

"Hoseok aslında aklıma takılan bir soru var"

"sor bakalım"

"beni bırakmazsın, değil mi?"

"neden seni bırakayım ki?"

"bilmiyorum sadece-"

"dün dediğim şeyi unuttun mu?"

Dün dediği şeyleri hatırlamaya çalıştım. Hoseok yerinde doğrulup bağdaş kuruduğunda onu tekrarladım. O sırada tekrardan Hoseok'un sesini duydum.

" 'sana aşık olmak istiyorum Yoongi' demiştim. Hatırladın mı?"

"evet. Şimdi hatırladım"

"korkuyorum Yoongi... Senden değil, aşık olmaktan korkuyorum. Zarar vermekten ve görmekten korkuyorum. Ben buyum. Tek gecelik ilişkiler, yıldızlık, oğlancılık... Ciddi ilişki veya aşk bana göre değil. Bu yüzden sana aşığım diyemiyorum. Sana aşık olmak istiyorum diyorum Yoongi. Beni anlayabiliyor musun?"

Dediği şeylerle kaskatı kesildim. Kendini açıklamaya çalışan gözlerine bakarken gülümsedim. Bunları hissetmesi hoşuma gitmişti.

"bana kendini aşık edebilir misin Yoongi?"

Hersey cok ani gelisio

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin