"Hoseok?"
"efendim sevgilim?"
"bugün eşyalarımı toparlamaya gidelim mi?"
"Jinho evde midir ki?"
"bugün Jinho çalışıyor ama annem izinli. Annemin de bir şey yapacağını sanmam"
"tamam gidelim o zaman"
Hoseok anahtarlarını ve birkaç şeyini daha alırken bende çantamı aldım. Hoseok elimi tutunca onu takip etmiştim. Dışarı çıkınca Hoseok motora değil de arabaya yönelince kapılarını açmış ve arabaya binmişti bende yolcu koltuğuna geçince arabayı sürmeye başlamıştı.
"araban mı vardı?"
"babamın arabası. Çok kullanmam ama. Motorla taşımak zor olur diye arabayı aldım"
"anladım..."
Hoseok gülümseyip elimi tutmuştu. Birkaç dakika sonra evin önüne gelince yutkunup apartama bakmayı bıraktım. Hoseok uygun bir yere park edince araban inip sigara yakmış ve ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım. İyice düşünürken sigaram bitmişti. Hoseok yanıma gelip beni şakağımdan öpmüş ve kolunu omzuma atıp benimle birlikte apartmanın merdivenlerden çıkmıştı. Merdivenleri indiğimizde tereddütle kapının önüne geçmiştim. Elimi kaldırınca kapıyı tıklatamamıştım. Hoseok elini omzuma koyup bana güven verince gülümseyip kendimi toparladım ve kapıyı tıklattım. Annem kapıyı açtığında beni görünce sevinmişti. Fakat Hoseok'a bakınca yüzü düşmüş ve "ne oldu?" diye sormuştu.
"eşyalarımı almaya geldim"
Annem başını sallayıp geçmem için yol verince elimi Hoseok'un elinden ayırıp içeri geçmiştim. Odama doğru adımladığımda kapıyı açıp içeri girdim. Dolaptan kıyafetlerimi ve çamaşırlarımı alıp çantama koydum. Komidinin üstündeki eşyalarımı da alıp çalışma masamın önüne geldim. Eşyalarımı içine koyarken "aile" fotoğrafımızı gördüm. Kimbapçıda çekilmişti. Hepimiz normal bir şekilde yerken Jinho ilk defa görmüş gibi yiyordu. Biz de buna gülerken çekilmişti fotoğraf. Çerçeveyi elime alıp dikkatlice baktım. Babamla eğlendiğim tek andı. Çerçeveyi yere atıp odaya bakınmış ve birşeyin kalmadığına emin olmuştum. Odadan çıkıp çelik kapıya yöneldim. Ayakkabılarımı giymeye başlayınca Hoseok "cam kırılma sesi duydum. bir şey mi oldu?" diye sormuştu. Ayakkabılarımı giyince ona bakmış ve "önemli birşey değil" demiştim. Arkamızdan kapı kapanınca Hoseok'un elini tutup beraber apartmandan ayrılmıştık.
[2 yıl sonra]
Hoseok'un dükkanına heyecanla koşup kapıyı heyecanla açtığımda Hoseok bana şaşkınca bakmıştı. Gülümseyip Hoseok'un boynuna atladığımda Hoseok kıkırdayıp "niye bu kadar heyecanlısın böyle?" diye sorunca ondan ayrılıp yüzüne baktım.
"artık Jinho diye bir babam yok!"
"hadi canım. Dava hemen kapandı mı?"
"evet!"
"hakim ne dedi"
"babamın verdiği kanıtlar çürütüldü ve darp raporlarım hakim tarafından onaylandı!"
"baban her hangi bir suç aldı mı?"
"evet. 1 yıl 6 ay ile soruşturulacakmış"
"çok sevindim senin adına"
Hoseok bana sımsıkı sarılınca gülümsedim. Tek iyi haber bu değildi.
"yalnız tek iyi haberim bu değil"
Hoseok bana sarılmayı bırakınca kıkırdayıp cebimden kimliğimi çıkardıktan sonra Hoseok'a vermiştim. Hoseok anlamaya çalışırken gözleri bi anda büyümüştü.
[Flashback]
"buyrun işleminiz nedir?"
"kimliğimi yeniletmem gerekiyormuş da"
"peki... Buyrun sıra numaranız"
"teşekkürler, bir de soy isim değişikliği yapılabiliyor mu acaba?"
"hangi amaçla değiştirmek istiyorsunuz?"
"ailem evlatlıktan reddetti. Onların soy ismini taşımak istemiyorum artık"
"anlıyorum. Bir saniye bekleteceğim"
"peki"
"buyrun soy ad değişiklik talebi kağıdınız. Kimliğinizle birlikte bu kağıdı verirseniz talebiniz gerçekleşecektir."
"teşekkürler, iyi günler"
"iyi günler"
Kadının yönelttiği yere doğru gidip sıramı beklerken otomattan içecek aldım. Oturacak yer olmadığı için duvara yaslanıp sıramı beklemeye başladım. Çok geçmeden numaram çağırılınca çağıran masaya gidip karşısındaki koltuğa oturmuş ve selam verdikten sonra kimliğime kadının verdiği kağıdı uzatmıştım. Bir süre adamın talimatlarını yerine getirince bilgisayardan bir kaç işlem yapmış ve bana doğru bakmıştı.
"istediğiniz soyad nedir efendim?"
Derin bir nefes alıp iyice düşündükten sonra adama bakmıştım.
"jung"
[flashback ends]
"Jung Yoongi mi?!"
Selamlarrr bir kitabın daha sonunu atıyorum... Ve yine o kadar garip hissediyorum ki. 8 bin görüntülenme aldık ve cidden çok mutluyum. Bu kitaba destek çıktığınız için teşekkür ederim. Finalini nasıl getireceğimi bilmediğim için biraz saçmalamış olabilirim kusura bakmayın. My Cildhood is you kitabını atmaya başlayacağım bir hafta sonra. Diğer kitaplarımda görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46