18

268 28 19
                                    

Hoseok'un yanında telefonda dolaşırken karşıma çıkan bir resim dikkatimi çekmişti. Bir kız kalçasının altına bir isim yazdırmıştı. Hoseok'un beni izlediğini bilerek fotoğrafı beğendim ve kaydettim. Çalan telefonla Hoseok yerinden kalkınca arkasından baktım. Hoseok telefonu açığında onu hayranlıkla izlemeye başladım.

"buyrun?"

"..."

"evet burası"

"..."

"bir saniye kontrol etmem lazım... O saatte başka bir randevum bulunmakta."

"..."

"evet boş"

"..."

"özel bölgelere dövme yapmıyoruz efendim"

"..."

"pekala. İyi günler"

"..."

Hoseok telefonu kapatıp yanıma geldiğinde birşey duymamış gibi davrandım. Gördüğüm postun ait olduğu hesaba girip gezinmeye başlamıştım. Özel bölgelere olan bir sürü dovme vardı ve bu fikir çok hoşuma gitmişti.

"Hoseok, dövme yaptırmak istiyorum!"

"ne dövmesi istiyorsun?"

Bir anda öyle sorunca utandım ve "bilmiyorum" dedim. Hoseok bu halimi görünce sırıtıp alayla konuştu.

"sen karar verde ona göre dövme istediğini söyle"

Ona ters ters bakıp önüme dönünce karşıma çıkan posttaki dövme çok hoşuma gitti. Telefonu Hoseok'a gösterip "bunu istiyorum" demiştim. Hoseok gördüğü fotoğrafla sırıtarak bana bakmıştı.

"nerene istiyorsun?"

"fotoğrafta nereye yapıldıysa oraya"

Hoseok bana sırıtarak baktı. Telefonda konuşurken çıkardığı sesi tekrardan çıkarttı.

" 'özel bölgelere dövme yapmıyoruz efendim' "

Kaşlarımı çatarak alaycı yüzüne baktım.

"senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?"

Bana bir kaşını kaldırıp alayla baktıktan sonra tekrardan sırıttı.

"resmi tekrardan göstersene"

Dediğini yapıp resmi tekrarfan gösterdim. Bir resime birde kalçama bakarken ağzını şapırtıyla ayırdı.

"fazla acılı olacak. İstiyor musun?"

"istiyorum"

Dudağının bir kenarı kıvrılınca gülümsedim. Fotoğrafa tekrardan baktı ve telefonu geri verdi.

"peki o zaman. Hazırlanıp koltuğa geç "

Aniden verdiği emirle nefeslerim hızlandı fakat dediğini yaptım. Altımdakileri çıkartıp koltuğa yüz üstü yattım. Onun siyah eldivenlerini takmasın izlerken bana doğru baktığında gülümsedim. İçten gülümseyerek yanıma gelmiş ve dövme aletini almıştı. Tefonumdan resme tekrardan bakmış ve çizmeye başlamıştı. Kalçamda olduğundan daha fazla bir acı hissederken Hoseok'un işini dikkatle yaptığına yemin edebilirdim.

"kalçanı oynatma"

Dediği şeyle kaşlarımı çattım. Kalçamı oynatmamıştım ki. Kendimi germeyi bırakıp serbest bırakmıştım. Kalçamda daha şiddetli bir acı hissedince ağlayacak gibi oldum. Bütün vücuduma acı gelirken Hoseok elini çekerek acıyan yerde elini gezdirmişti.

"tamamdır"

Acıdan dolan gözlerimle ona bakınca gülümsedi. Acıyan yerdeki (büyük bir ihtimal dövme olan yer) elini çekerek o kısmı öpünce doğrulup ona baktım. Gülümseyerek streç filmi alıp dövme olan yeri streçledi. Vücudumun tamamını kaldırarak koltukta oturmuş ve gözlerimi silmiştim.

"ayna var mı?"

Sorduğum soruyla koltuğun altından taşınabilir büyük bir ayna çıkartmıştı. Ayağa kalkınca Hoseok aynayı arkama koymuştu. Yaptığı dövmeye gülümseyerek baktım. 'Heaven in hell' yazısı yaptırmıştım ve gereğinden fazla fazla hoşuma gitmişti. Bakışlarımı kalçamdan çekip Hoseok'a yönlendirince kollarını göğsünde birleştirip kalçama baktığını fark ettim. Aynı şekilde o da bakışlarını benle buluşturunca sırıttı.

Sey kim kalçama dövme yapmak ister 😘😘

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin