"hoşgeldin Eunchae"
"hoşbuldum abla"
İçeriye Eunchae teyzemler girince ayağa kalktım. Eniştem ve teyzemle el sıkışınca hepimiz koltuklara geçtik. Bizimkiler kendi aralarında konuşurken kapı tekrardan çaldı. Annem kapıya bakmam için kaş göz yapınca göz devirip ayağa kalktım ve kapı deliğinden baktım. Leeseo teyzemleri görünce kapıyı açtım. Gülümseyerek birbirimize sarıldığımızda teyzemin neşeli sesi duyuldu.
"naber Yoon?"
"iyi gibi Leeseo abla. Sizden naber?"
Birbirimizden ayrıldığımızda özlemle birbirimize bakmıştık.
"bizde iyi Yoon napalım"
Gülerek karşılık verdiğimde içeri geçti. Mingyu eniştemi görünce el sıkışarak selamlaştık. Bacağıma sarılan kısa kolları hissetmem ile aşağıya baktım. Chunhae bana bakarak bacağıma sarıldığında kıkırdadım. Daha ayakkabılarını bile çıkarmamış minik boyluya baktım. Eğilerek onun boyuna gelince yüzüme mutlulukla bakmıştı. Gülümseyerek minik bacaklarını kaldırarak ayakkabılarını çıkarmış ve kucağıma alarak içeri girmiştim. Kapıyı kapatıp salona geçtiğimde annemlerle Leeseo teyzemlerin selamlaştığını gördüm. Gülümseyerek Chunhae ile oturmuştum. Chunhae'nin tişörtümü çekiştirdiğini görünce kızmış gibi bir yüz yaptım. O daha çok gülünce geri gülümsedim.
Annemler Chunhae'yi sevip teyzemlerle konuştuktan sonra beni Chunhae ile odama göndermişti. Chunhae'nin getirdiği birkaç oyuncak ile oynarken içeri leeseo teyzem girmişti. Chunhae koşarak annesine sarıldığında Leeseo teyzem kızına döndü.
"Chunhae, Yoongi ile bana biraz müsaade eder misin. Onunla konuşmamız lazım"
Leeseo teyzemle aramızda teyze-yeğen ilişkisi yoktu. Daha çok abla-kardeş veya iki yakın arkadaş gibiydik. Leeseo teyzem kocasına bile anlatamadığı sırlarını bana anlatırdı. Bende aynı şekilde arkadaşlarıma anlatamadığım sırlarımı ona anlatırdım. Hatta bugün erkeklerden hoşlandığımı ve bir erkekle yattığımı söyleyecektim. Beni yargılanmasından korkmuyordum. Çünkü o da eniştemden önce kızlardan hoşlanıyordu. Ve çıktığı kızları anlatıyordu bize her geldiği gün.
Chunhae "tamam ama sonra Yoongi abimle oynamaya devam edicem" diyince hepimiz güldük. Chunhae odadan çıkınca Leeseo teyzem bana döndü.
"ne oldu anlat bakalım"
"anlatılacak birşeyimin olduğu çok mu belli?"
"evet"
"peki o zaman... Başlıyorum"
"başla"
Derin bir nefes alarak direkt konuya girdim.
"ben bir erkekten hoşlanıyorum sanırım"
"ne!?"
Leeseo teyzem şaşırdığını belli etmek için ellerini ağzına götürünce güldüm. Fakat aklıma Hoseok ile yattığım gelince yutkundum.
"ve sorun şu ki; ben o erkekle yattım"
Leeseo teyzem daha da şaşırdığında derin bir nefes aldım. Tepkisinden korkmasamda merak ediyordum.
"kim alttaydı?!"
"Leeseo teyze sakin"
Biraz bağırdığı için onu uyarınca "tamam tamam" dedi sakince. Meraklı gözlerle bana bakarken açıklamaktan en çok utandığım fakat Leeseo teyzemin en çok merak ettiği konunun cevabını verdim.
"ben alttaydım"
Leeseo teyze sanki buna şaşırmamış gibi aynı yüz ifadesiyle durdu. Ona danışmak istediğim konu aklıma gelince ona baktım.
"fakat şöyle birşey var ki o çocuk tam bir oğlancı. Ve en yakın arkadaşımın eski sevgilisi ve ayrılmalarına ben sebep oldum sanırım. Çocuk beni seviyor mu sevmiyor mu emin değilim fakat bana sürekli sana aşık olmak istiyorum diyor ve-"
"bir dakika oğlancı mı?"
Slm agrasif ergen Yoongi'den sonra tatlış bebe Yoongi'yi özleyip böyle bi bölüm yaptım. Umarım beğenmişsinizdir! (bu arada şuan evde temizlik var ve ben yeni smut bölümünü yaziom yasasin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Ficção Adolescente"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46