"evet..."
"Yoon nasıl hissettiğini anlayabiliyorum ama bir oğlancıyla olmaz gibi sanki"
"teyze ama-"
"onun ne hissettiğini bile bilmiyorsun. Üzülmenden kokuyorum"
"bana aşık olmak istediğini söyledi"
Teyzem susup gözlerimi izledi. Sanki birşeyden emin olmak ister gibi inceledi gözlerimi. Sonrasında derin bir nefes verdi.
"peki o zaman... En yakın zamanda bu şanslı kişiyi görmek istiyorum."
Gülümseyip teyzeme sarıldım. O da bana sarıldığında gülümsedim. Biraz daha konuşup odamdan çıkınca annem çağırdı. Yanına gittiğimde beni odalarına çekti.
"kalkta sofrayı kur. Umarım güzel şeyler yapmışsındır. Beni kardeşlerimin önünde rezil etmezsin, değil mi?"
"merak etme. Gerçekten iyi şeyler yaptım."
"peki. Hemen sofrayı kur"
Annem salona geçince ısınan yemeklerin altını kapattım. Misafir tabaklarını çıkartarak kaselere çorba koyduktan sonra hepsini yemek odasına taşıyıp bütün tabakları yerleştirdim. Diğer kuver eşyalarını ve menaj takımlarını da koyarak bazı restorantlarda bile kurulmayan bir masa kurmuştum. Bölümümü her ne kadar sevmesem de bu konu hakkında çok titizdim. Salona geçip annemleri çağırınca hepimiz sofraya oturduk.
...
"ellerine sağlık Yoongi çok güzel olmuş"
"afiyet olsun Leeseo teyze"
"mandunun hamurunu kendin mi açtın?"
"evet Eunchae teyze"
"çok güzel olmuş"
"afiyet olsun"
"çoğu kızdan daha iyi yemek yapıyor cidden"
"teşekkürler enişte"
"eline sağlık Yoongi"
Teyzemler ve eniştemden sonra annemin böyle bir şey söylemesiyle sinirlenmiştim. Ne yapsam beğenmiyorlardı ya!
"afiyet olsun"
Chunhae'nin ağzına bir sürü kurabiye doldurduğunu görünce gülümsedim.
"elfevine şalık aybi" (ellerine sağlık abi)
"afiyet olsun küçük hanım"
Chunhae ağzındaki kurabiyelere gülümseyince kahkaha atmamak için kendimi çok zor tuttum. Leeseo teyzemlerle masayı kaldırdıktan sonra bulaşıkları ne kadar yıkamakta ısrar etselerde ben yıkadım. Teyzemler yıkasa annem olay çıkartırdı. Buna adım gibi emindim. Sağımda küçük adım sesleri duymamla Chunhae'nin geldiğini anlamıştım fakat dönmemiştim. Chunhae pantolonumu çekiştirince mecburen bakmak zorunda kaldım.
"daha fazla şekilli kurabiye var mı?"
Kıkırdayarak eğildim ve onun boyuna geldim. Burnunu hafifçe sıkarak kafasını sağa-sola salladım.
"bu küçük daha fazla kurabiye yiyerek beni azarlattırmak mı istiyor?"
Chunhae kahkaha atınca gülümsedim. Ayaga kalkarak kurabiyeleri içine koyduğum kapağı açınca küçük kıza baktım.
"nasıl şekilli istersiniz küçük hanım? "
"hmmm... Kelebek şekilliyi istiyorum!"
Kıkırdayarak kelebek şeklinde, mor gıda boyalı bir kurabiye alıp sanki onu uçuruyormuş gibi yapıp tekrardan onun boyuna gelerek kelebeği avcunun içine kondurdum.
"bunu annenlerin yanında yemek yok tamam mı?"
"tamam!"
"eğer bugün boyunca uslu durursan kurabiyeleri size verebilirim"
Cümlemi bitirdiğim anda gözleri büyümüştü. Gülümseyerek ayağa kalktığımda Chunhae usulca kurabiyesini yiyerek odama kaçtı. Gülerek işime devam ederken telefonuma mesaj gelmişti. Kalan son iki tabağı da durulayıp etrafı toparladıktan sonra ellerimi silip telefonu elime almıştım. Hoseok'tan mesaj geldiğini görünce mesaja baktım
Hoseok
Sıkıldım
[21.05]Oyun oynayalım mı?
[21.06]Slay 5 gun boyunca tatildeyim internetimi de daha ilk günden bitirdiğim icin yeni bölüm atamadim 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46