26

234 22 15
                                    

"dikkat et kendine"

"sende"

Taehyung gittikten sonra kapıyı kapatmıştım. Onunla konuşmak iyi gelmişti cidden. Gitmeden önce istediği suyu bitirmeden gitmişti. Kullandığı bardakları toplayıp bulaşık makinesine attım. Kendime acı bir kahve yapıp odama geçmiştim. Babamın taktırdığı kameraya uzunca bir süre baktım. Kameraları ne kadar kırsamda yenisini taktırıyordu. Yanımda duran dart oklarından bir tane alıp kameraya atmıştım. İsabet eden okla gülümseyip kahveden bir yudum aldım ve telefonu açtım. Hoseok ile olan konuşmalarımıza girdim ve attığı fotoğraflara baktım.

...

[Hoseok'un anlatımı]

"hoşgeldiniz Jung ailesi"

"hoşbulduk"

"hoşbulduk dayı"

Samimi davransamda içimden göz devirdim. Aptal akrabalardan nefret ediyordum. Hiç samimi değillerdi. Aptal aptal sırıtıp hazıra konmaktan başka hiçbir şey yapmıyorlardı. Kardeşim onlara nasıl baktığımı görmüş ve bacağıma vurmuştu. Beni gözleriyle uyarıp tekrardan dayımlara dönmüş ve muhabbete girmişti. Kenara çekilip telefonu açtım. Telefonun çektiği kadarıyla Yoongi ile olan konuşmalarımıza girdim. Çevrim içi olduğunu görünce kaşlarım çatıldı. Kimle konuşuyordu? Annesi? Arkadaşı? Flörtü? Sevgilisi? Kim olabilirdi? Annesi olamazdı. Aynı evde yaşadığı biriyle neden mesajlaşma gereği duysun? Arkadaşı da olamazdı. Tek arkadaşı Taehyung'tu ve onunla konuşmuyorlardı bile. Sevgilisi veya flörtü olsa niye benimle birlikte oldu? Dayanamayıp klavyeyi açtım.

Hoseok

Kiminle konuşuyorsun?

Anında görünce içime biraz su serpilmişti. Belkide kimseyle konuşmuyordu? Fakat kabul edelim ki kıskanmıştım...

Yoon

Kimseyle konuşmuyorum

Noldu ki?

Hoseok

Çevrim içi görünce biriyle konuşuyorsun sandım

Yoon

Anladım

Bi dakika

Sen beni kıskandın mı?

Hoseok

Saçmalama

Yoon

İnkar ediyosun yani?

Hoseok

Kesinlikle

Yoon

İnanayım bari

Hoseok

Of her neyse

Ne yapıyorsun?

Yoon

Tam sevgilime yazıyordum sen geldin ya

Hoseok

Ne?

Hani kimseyle konuşmuyordun?

Yoon

Konuşmuyordum konuşmaya gidiyodum

Hoseok

İyi o zaman

Sen sevgiline yaz

Bölmeyeyim ben seni

Yoongi'nin yazdığını görmeme rağmen mesajlardan çıktım. Ardından Sana'yı dürttüm.

"ben diğer odaya geçiyorum"

"ayıp olcak"

"banane ayıp olursa olsun" salondan çıkıp bizim kaldığımız odaya girince telefonu açtım. Yoongi baya mesaj atmıştı. Mesajları bildirimden okudum.

Yoon

Hoseok

Alındın mı?

Hoseok?

Özür dilerim

Nereye gittin?

Çok özür dilerim...

Hoba?

Akrabalardan nefret ediyorum evt

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin