28

209 20 14
                                    

[Yoongi'nin anlatımı]

Okulun son günü ve son saatiydi. Hava aydınlıktı. Dalgınlıkla bulutları seyrederken istemsizce gülümsedim. Ardından bugün Hoseok'un geleceği gerçeği aklıma geldi. Onu özlemiştim. 5 gün onunla konuşmamak çok zordu. Ve bana geçmişini anlatacaktı. Heyecanlanmıştım. Gizliden gizliye telefona baktım. 2 dakika önce mesaj atmıştı. Gizlice mesajına girdim.

Hoseok

Okuldan çıkmana ne kadar var?
[16.53]

Yoongi

5 dakika kaldı

Neden?
[16.55]

Hoseok

Hiç
[16.56]

Attığı mesajla göz devirdim. 4 dakika hızlıca geçip zil çalmıştı. Eşyalarımı toparlayıp kalabalığın inmesini bekledim. Kalabalık dinince aşağıya indim. Bir kat indikten sonra okul binasından çıkmıştım. Okul kapısına bir anlık bakınca Hoseok'u gördüm. Siyah kıyafetleri, siyah botu, siyah güneş gözlüğü, bir elinde siyah kaskı diğer elinde sigarası ve önünde durduğu siyah motoru ile çok fena görünüyordu. Elindeki sigarayı ciğerlerine çekip ağzındaki dumanı yavaşça dışarı bıraktı. Benim olduğum tarafa bakınca kaskatı kesildim. Sıtırıp az kalan sigarasından bir duman daha çekti. Yerimden kıpırdamıyordum. Ağır adımlarla yanına gittim. Gözlüğünü çıkarıp bana baktı. Okulda güvenlik dışında kimse kalmamıştı. Çok geçmeden kapı kapanmış, güvenlik bizi kameralarla baş başa bırakmıştı.

Hoseok elindeki sigarayı dudaklarıma yerleştirince dumanı içime çektim. Onun büyüsünden çıkmayarak dumanı havaya bıraktım. Hoseok tekrardan sırıttı. Sigaranın son dumanını da içine çekince çıkan dumanı ağzına hapsetti. Ve dudaklarımı hafifçe öptü. Ağzındaki duman benimde ağzıma girip havaya karışmıştı. Dışarıdan mükemmel göründüğüne yemin edebilirdim. Hatta bunu kanıtlayadabilirdim. Çünkü karşımızdaki çift bizi çekmişti. Hoseok çektiklerini hemen farketmiş olacak ki benden ayrılıp onların yanına gitmişti. Birkaç dakika orda durduktan sonra yanıma gelmiş ve telefonunu bana çevirmişti. En başından beri bizi çekmişlerdi. Videoda ağzımdaki duman havaya karışıyordu şuan. Bir süre sonra öpüştüğümüz kısım gelmişti.

"bak. Gerçekten mükemmel görünmüş"

Videodan gözlerimi ayırıp ona bakınca tekrar sırıttı. Aşıktım. Hemde fazlasıyla. Ne kadar onu kendimden uzaklaştırsan da ona aşık olduğum gerçeğini değiştirmezdim.

Telefonunu cebine koyup kaskı bana verdi ve motoruna bindi. Motoru çalıştırınca bana baktı.

"kaskı tak da atla"

Kaskı taktım. Güvenliğini bağlarken ağzımı araladım.

"dükkana gitmiyor muyuz?"

"Hayır. Seninle konuşmak için farklı bir yer seçtim"

"peki"

Kaskı tamamen takınca Hoseok'un arkasına bindim. Ona tutunmak istemediğim için motorun arka kısmına tutundum. Motor çalışınca kalbim hızlandı. Sadece bana geçmişini anlatacaktı. Neden bu kadar heyecanlanmıştım? Fazlasıyla sıcak basmıştı. Terlemeye başladım. Belkide kask yüzündendi. Derin nefesler almaya başlamıştım. Hoseok farketmiş olacak ki yavaşladı ve omzunun üstünden bana bakmaya çalıştı.

"Yoongi? İyi misin?"

"bilmiyorum..."

"durmamı ister misin?"

"gideceğimiz yere kadar dayanabilirim"

"peki, sen bilirsin"

Hoseok orta hızla gitmeye başlayınca gözlerimi ovdum. Hızını biraz da olsa azaltması daha iyi olmuştu.

Bir süre sonra şehir merkezinden uzaklaşmıştık. Tatlı bir parka girince bir bankın yanında durdu. İşini kolaylaştırmak için motordan inince kaskı çıkardım. Boynum rahat edince sağa sola eğerek boynumu kıtlattım. Hoseok motoru park edince kaskı elimden alıp bir yere astı. Gözüne kestirdiği banka oturduğunda bende yanına oturdum.

"çok fazla uzatmayacağım. Yoongi... Ben... Ben yıllar önce bir cinayet işledim"

Sonu çok kötü oldu uzgnm

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin