Gözlerimi açtığımda yine aynı yerdeydim. Kafam yumuşak bir yastık gibi bir yerde dururken çalan alarmı kapatmıştım. Koltukta sırt üstü bir pozisyona geldiğimde gördüğüm görüntüyle kaskatı kesilmiştim. Aniden sıçrayarak kafamı koyduğum yere baktığımda yastık yerine Hoseok'un baldırlarını görünce yutkundum. Dün akşamı hatırlamaya çalışırken alarm tekrardan çaldı. Bunun benim telefonumdan değil de Hoseok'un telefonundan geldiğini fark ettiğimde Hoseok gözlerini ovarak alarmını kapatmış ve bana bakmıştı.
"günaydın"
Kafamı hafifçe sallayarak "günaydın" demiş ve sorgulamaya devam etmiştim. Dün yaptırmak istediğim dövme için buraya gelmiştim fakat dövme hariç her şeyi yapmıştık. Ağrıyan başımı tutarak koltuktan kalktığımda okul kıyafetlerimi aramaya başlamıştım. Kıyafetleri bulunca Hoseok küçük odadan çıkmıştı. Üstümü değiştirip eşyalarımı ve çantamı almış ve saçlarımı düzeltip odadan çıkmıştım Hoseok beni görünce gülümsemiş ve yanıma gelmişti.
"verdiğin kıyafetler için teşekkür ederim"
"bişey değil"
Gülümseyerek kapıya doğru yöneldiğimde Hoseok aklına bişey gelmiş gibi kolumu tutmuştu.
"bu arada bugün tekrardan gel. İstediğin dövmeyi yapayım"
"tamamdır"
Hoseok'a gülümseyerek veda ettikten sonra dükkandan çıkmıştım.
...
"sana aşık olmak istiyorum Yoon"
Rüyamda bana söylenen sözlerle yerimden sıçrayarak dersin ortasında uyanmıştım. Gözlerimi ovdum ve yerime geri yattım. Neden sürekli Hoseok'un sesiyle bu saçma cümleyi duyuyordum ki? Aklıma gelen ihtimalle kalbim çarpmaya başladı. Bana söylediği o Japonca sözün anlamı bu olabilir miydi? Kafamı sallayarak saçma düşüncelerden uzaklaştırdım kendimi. Böyle saçma bir şeyi düşünmem bile aptalcaydı! Ne diye böyle birşey düşünebilirdim ki?
Ders bitince telefonumu çıkartıp 'sana aşık olmak istiyorum' cümlesini Japoncaya çevirdim. Bana o gün dediği şey ile tıpatıp aynıydı. Buna sevindim diyemezdim fakat sevinmedim de diyemezdim. Şaka gibiydi herşey.
...
Dükkana girdiğimde bana bakan bir çift göz ile gülümsedim. Bir çift gözün sahibi de bana gülümseyince alışık olduğum koltuğa oturmuş ve telefondan fotoğrafı açmıştım.
"sağ koluma"
Hoseok gülümseyerek eldivenlerini takıp işe başlamıştı. Dövmeyi yaparkenki yüz ifadesi hoşuma gidiyordu. Koluma çizdiği siyah çizgilere odaklanmış, kaşları hafif çatılmıştı. Bu yüz ifadesi gerçekten tapılasıydı.
Ona aşık mı oluyordum? Bilmiyorum. Fakat kesinlikle onun tarafından büyülenmiştim.
Slmbngldm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatto On Hip | Yoonseok
Teen Fiction"özel bolgelere dövme yapmıyoruz efendim." "senin olan bir şey ne zamandan beri özel oldu?" Semeseok #1 - 20.8.2023 Sobi #1 - 9.8.2023 Hopega #2 Ukegi #2 Vhope #2 Suga #14 Hoseok #30 Sope #46