33

133 15 0
                                    

Filmin neredeyse 1 saatini bitirmiştik. Hoseok ilk başlarda uyuklasa da sonunu merak ediyordu. Bu yüzden uyumuyordu. Ben ise biraz sıkılmıştım. Filmde neredeyse kız hep kovalanıyordu. Ve bir yere de gidemiyordu. Yollar hep katile çıkıyordu fakat ana karakter olduğu için ölmüyordu bir türlü. Çok sinir olmuştum. Birkaç cips alıp ağzıma attım. Hoseok bardağını 3.ye doldurmak için kola şişesini alınca ona baktım. Bardağı doldururken bile filme bakıyordu. İç cekip bende filme döndüm. Bir süre sonra göz kapaklarım ağırlaşınca başımı Hoseok'un omzuna koyup gözlerimi kapattım.

[Hoseok'un anlatımı]

Film bitince esnedim. Kollarımı kaldırıp gerinecekken omzumdaki kafa buna izin vermemişti. Gülümseyip dağılan etrafı toplayıp Yoongi'yi tutarak ayağa kalktım. Ardından Yoongi'yi kucağıma alıp yatak odasına doğru yol aldım. Yatak odasına geçince yorganı açıp Yoongi'yi yatağa koydum. Yorganı da üstüne çekip salona gittim. Etrafı toparladıktan sonra tekrardan Yatak odasına giderken dolabın üstünde birşeyden kırmızı ışık çıktı. Kırmızı ışığın çıktığı yere bakarken küçük kameralardan olduğunu gördüm. Taehyung'un dükkana yerleştirdiği ile aynıydı. Kamerayı alıp yatak odasına girdim. Muhtemelen buraya da kamera koymuştu. Dolapların üstlerini ararken kapı çaldı. Yoongi'nin uyanıp uyanmadığını kontrol ederken kapı daha sert çalındı. Hızlıca kapıya doğru gidip kimin geldiğine bakmadan kapıyı açtım.

Gördüğüm kişi beni çok şaşırtmamıştı. Kameralardan görüp buraya gelmişti büyük bir ihtimalle. Gözlerinde kızarıklık vardı. Gözlerime bir süre bakınca gözleri doldu.

"gerçekten beni bırakıp en yakın arkadaşıma mı koştun?"

Bana yönelttiği soruya karşılık alayla gülümsedim.

"cevabını bildiğin soruları sorma"

"senden nefret ediyorum!"

"teşekkür ederim. Şimdi izin verirsen gidip beni kullanmayan sevgilimle baş başa bir gece geçireceğim"

"orospu çocuğu"

Dediği şeyle gülümseyip kapıyı yüzüne kapattım. kapıyı kapatmama rağmen dışardan ağlama sesleri geliyordu. Odaya girip kamerayı aramaya devam ettim. Birkaç dakika geçtikten sonra kamerayı buldum. Ardından iki kamerayı da bir poşete koyup kapının dışına çıkardım ve kapıyı kilitledim.

Yatak odasına girince Yoongi'nin diğer tarafa döndüğünü gördüm. Üstüne çıkıp uyuyup uyumadığını kontrol ettim. Uyuduğunu görünce yanağını öpüp yatağa yattım. Yoongi'ye yaklaşıp başımı Yoongi'nin ensesine yasladım. Onun kokusu ile birlikte uyudum.

Kısa olmuş biraz 34. Bölümü de atıcam hemenn

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin