3

651 50 44
                                    

"Aşkııııım"

Taehyung ile küçük fakat hoş bir dövmeciye girdigimizde adam bize bakıp gülümsemişti. Yapılı adam Taehyung'a yaklaşıp Taehyung'un belinden tutarak yanağından öpünce göz devirip etrafa bakınmıştım. Etrafta güzel dövme resimlerini incelerken dün videoda olan dövmeyi gördüm.

"arkadaşın bu mu?"

Sert bakışlarla adama baktım. Benimle göz teması kurunca Taehyung "evet o" dedi. Adam sırıtarak Tae'ye bakıp ağzını araladı.

"çok soğuk duruyor"

Taehyung kahkaha atıp bana bakarak yanıma geldi. Yanaklarımı sıkarak bıcır bıcır konuşmaya başladı.

"bu mu soğuk duruyo? Sen onu tanısan yavru kedi dersin şu tatlılığa bak"

Taehyung'u kenara itip adama baktım. Yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Bana yaklaşarak elini uzattı.

"Hoseok, Jung Hoseok"

"Yoongi."

Hoseok'un elini tuttum. Gülümsemesi çoğalınca suratına boş bir ifadeyle baktım.

"işimize mi geçsek artık?"

"doğru"

Hoseok denen herif işinin yeni farkına vardığında dövme aletini almaya gitmişti. Bende kapşonlumu çıkartarak sandalyeye oturmuştum. Hoseok geldiğinde yaptırmak istediğim ilk dövmeyi telefondan göstererek kolumu açtım.

Üçüncü dövmeye geçince duvarda asılı olan kağıdı göstererek "onu istiyorum" dedim. Hoseok sırıtarak "nerene istiyorsun" diyince belimi gösterdim.

"pekala, çıkar kazağını"

Tereddüt etmeden dediğini yapıp kazağımı çıkardım. Hoseok şaşırarak bana baktığında 'ne var?' anlamında kafamı salladım.

"çıplaklıktan utanmıyorsun sanırım?"

"alıştırıldım"

Hoseok 'anladım' dercesine kafasını salladı. Dövmenin olmasını istediğim yeri gösterdiğimde hazırlığı yapıp dövmeyi yapmaya başladı. Adam dövmeyi güzel yapıyor mu diye baktığımda iyi ilerlediğini görmüştüm.

"kartınız var mı?"

"var"

"bundan sonra sürekli müşterin olacağım. İyi işler çıkartıyorsun"

Hoseok sırıtarak "sevinirim" diyince sorguladım. Fakat pek umrumda olmadı. 40 dakikanın ardından bütün dövmeler bitmişti.

"nerene piercing yaptırmak istiyorsun?"

"sol kaşıma"

"pekala"

Hoseok piercing icin kaşımı hazırladıktan sonra piercing aletini alıp kaşımı deldiğinde acıyla tısladım. Hoseok eşyalarını toparlarken konuştu.

"sakın piercingi çıkarma. Yara yapar"

"biliyorum"

Hoseok dükkan kartlarından birini alıp verdi. Kartı dikkatlice incelerken Taehyung telefonla konuşmak için dışarı çıkınca Hoseok'a döndüm.

"gecen gün seni bir videoda gördüm"

"ne videosu?"

"porno"

Hoseok sırıtarak bana bakınca kaşlarımı çattım.

"demek izliyorsun"

"istekle değildi-"

"gay misin?"

Bana sorduğu soruya karşılık alaycı bir kahkaha atmıştım. Ciddi olmayan bir ifade ile ona bakarken o bana sırıtarak bakıyordu.

"ne o? Beni de mi sikeceksin yoksa?"

Hoseok kafasını sağa doğru eğerek mayhoş bakışlarla bana bakınca yutkunmama engel olamadım.

"amacım o değildi fakat sen istekli gibisi-"

"gay değilim"

"ne diye gay pornosu izliyorsun o zaman?"

"düz porno sanıp girmiştim fakat gay çıktı. Yapabileceğim birşey yok"

"kesin öyledir"

Göz devirip cüzdanımı çıkarmıştım.

"ne kadar tuttu?"

"15.800 won (220 tl)."

Kafamı cüzdanımdan ayırmayarak Hoseok'a baktım.

"pardon?"

Hoseok kahkaha atarak bana bakmış ve beni süzmüştü.

"iyi hadi sen tanıdıksın. 15.000 won (205 tl) yaparım"

"sağol ya"

Cüzdanımdan dediği kadar para çıkartıp ona vermiştim. O da sayarak kasaya doğru gitmiş ve kasaya koymuştu.

"bir dahakine randevu al. Eğer Tae'nin arkadaşı olmasaydın yapmazdım"

"o yüzden kartını aldım zaten"

Hoseok gülümserken içeri Taehyung girmişti.

"Yoongi yağmur yağmaya başladı. Eğer işin bittiyse hemen çıkalım da daha fazla yağmadan evlere gidelim"

"geliyordum zaten."

"tamam o zaman. Görüşürüz Hoseok"

"görüşürüz sevgilim."

Taehyung ile dövmeciden çıkıp evlere doğru yürümeye başlamıştık.

"güzel dövme yapıyor değil mi?"

"vasatların üstü"

Taehyung gülerek yolda yürümeye devam edince yutkundum.

"Tae?"

"efendim?"

"çıktığın kişi seni aldatsaydı, nasıl bir tepki verirdin?"

"bilmem. Hiç düşünmedim"

"anladım"

"neden ki?"

"boşver"

Taehyung ile yollarımız ayrıldığında Taehyung'a veda bile etmeyip hızlı adımlara eve doğru yürümeye devam etmiştim.

Siü

Tatto On Hip | YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin