Hoş geldinizzzz💙
Başladığınız tarihi bu satıra bırakmak istersiniz belki;
*
"Ege, hadi şuralara bir el at aslanım."
Berat abinin seslenmesi üzerine daha yeni uzandığım yataktan kalkıp kırışmış kıyafetlerimi düzeltirken oflamamak için kendimi zor tutuyordum. Tüm gün iş aramak için sokak sokak gezmiş, bir ton kişiyle görüşmeye gitmiştim ve yorgunluktan ölüyordum.
"Tamamdır abi..." diye mırıldandım, odamdan çıkarken. Berat abi televizyonun önüne oturmuş telefonuyla ilgileniyordu ve benden de getirdiği alışveriş torbalarını yerleştirmemi istiyordu. Pekala, sinirlenmemeliydim. Bu adam bana en zor zamanımda yardımcı olmuş, evini açmıştı. Öfkelenmem saçma olurdu.
"Nasıl geçti günün?"
Odak noktası telefonu olduğu için yarım ağız bir tavırla konuşuyordu. Berat abinin en büyük hobilerinden biri video izlemekti zaten. Kokuşmuş siyah çorapları, durmadan çektiği burnu ve vazgeçemediği Tiktok videoları Berat abinin hayatının büyük bir bölümünü oluşturuyordu.
"İş aradım sürekli. Birkaç kişi olumlu konuştu. Geri dönmelerini bekleyeceğim."
Ev ona aitti. Mutfağı dolduran, faturaları ödeyen hep oydu. Anlayacağınız tüm masrafları o karşılıyordu ve bu duruma daha fazla kayıtlı kalmamak için durmadan iş arıyordum. Günlerdir didinip durmam ise hiçbir halta yaramıyordu. Deneyimim olmadığı için kimse işe almak istemiyordu beni.
"Bugün yemeği beğenmediği için kocişkom bana az para verdi..."
Berat abinin telefonundan gelen sese karşı sinirlerim bozulduğu için alayla gülümserken poşetlerle beraber mutfağa girmiştim. Küçük sayılabilecek, müstakil bir evde kalıyorduk. Berat abi evlenmeyi planladığı için evine yeni hiçbir eşya almıyor, maaşından kalan parayı biriktiriyordu.
Yargılamak istemiyordum ama kim durmadan video izleyen biriyle evlenmek isterdi ki? Tamam, video izlemek kötü bir şey değildi ama bunu yedi yirmi dört yapıyordu. Kendini geliştirmek adına yaptığı tek bir aktivitesi dahi yoktu. Hayatı Tiktok videolarından ibaretti. Bazen onunda video çektiğinden şüpheleniyordum. Odasından tuhaf şarkı sesleri yükseliyordu çünkü.
Masanın üzerine aldığım bir poşetten çıkardığım kahvaltılıkları tek tek dolaba yerleştirmeye başladığımda düşünceliydim. Bu evde kalmak gün geçtikçe boğuyordu beni. Berat abi özünde iyi bir insan olsa bile o öze ulaşmak epey zordu. Katlanamıyordum. Birkaç gün daha kalırsam kafayı yiyecektim.
"Ege, misafirimiz geliyor aslanım. Haberin olsun."
"Tamam abi."
Bir misafirimiz eksikti, diye geçirdim içimden. Sürekli temiz tutmaya çalışsam bile evi bok götürüyordu. Buna rağmen misafirinin gelmesi Berat abi için hiçbir sorun teşkil etmezdi çünkü o Berat abiydi. Tiktok prensi, başka hiçbir şeyi düşünmeye yoramazdı kendini.
Sanırım Berat abiye karşı biraz fazla dolmuştum...
"Geçen gün bahsettiğim arkadaşım gelecek. Hani şu Mardin'de yaşayan."
"Ağa olan..." diye mırıldandım. "Adı neydi?"
"Miran."
Adını söylemesiyle aynı anda zil çaldığında misafirinin gelmesinden yalnızca beş dakika önce haber verdiği için sabır dileyerek gözlerimi kapattım. Berat abi yine yapmıştı yapacağını. Haber vermesi dahi şaşırtıcıydı gerçi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa • [bxb]
Teen FictionSoyunu devam ettirmek zorunda olan bir ağaydı o. Bir erkeğe aşık olarak hayatının hatasını yapmıştı.