Sır

13.5K 1.4K 764
                                    

Arkadaşlar...hepimize geçmiş olsun. Umarım iyi, sağlıklı ve güvendesinizdir.

Yavaş yavaş bölümleri yazıp atmaya devam edeceğim. Umarım iyi hissetmenize yardımcı olur. Konuşmaya ihtiyaç duyarsanız her zaman buradayım. İstediğiniz zaman yazabilirsiniz.

Sizi seviyorum

*

Ben enayinin tekiydim.

Miran'ın arabasında ön koltuğa yerleşmiş bir şekilde yolculuk yaparken aklımdan geçen tek şey buydu.

Sırf hemen peşinden gitmiş olmamak için çıkış saatim gelene kadar çalışmaya devam etmiştim. Kadir o tabureden kalkmadan beni beklemiş, hızlı olmamı bile istememişti. Aslında onun bir suçu yoktu ama Miran'dan daha mahcup hissediyordu bana karşı.

En sonunda işlerimi bitirdiğimde Osman'ın tembihleyici konuşmaları eşliğinde Miran Ağa'nın yanına ilerlemiştim. Arabasına yaslanmış bir şekilde sigara içerken o kadar karizmatik görünüyordu ki ergenlik hormonlarım bir anda gün yüzüne çıkıveriyordu.

On sekiz yaşındaydım ve hemen etkilenmek benim suçum değildi tamam mı?

Ona hiçbir şey söylemeden arabanın arka kapısını araladığımda o da yanıma oturmaya yeltenmişti. Yan yana olmak iyi gelmeyeceğinden ön tarafa geçmiştim. Bu duruma bir tık bozulduğunu düşünüyordum.

Şimdi ise nereye gittiğimizi bilmiyordum. Kadir sessiz sessiz arabayı kullanıyor, Miran ise bir telefon görüşmesi yapıyordu. İşle alakalı olduğundan dinlemeyi bırakmıştım.

Camı biraz aralayıp sabahın ilk saatleri olduğu için serin havayı hissedebilmek istedim. Bu soğukluk hoşuma gidiyordu.

"Yanındaki kimdi?" telefonunu kapatır kapatmaz konuştu Miran. "İş arkadaşın mı?"

"Kadir, Ağana onunla konuşmadığımı söyler misin?"

"Ege Bey sizinle konuşmuyormuş, Ağam."

Sırıtmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Normalde olsa 'Aman Ege Bey, Ağama ne diyebilirim?' diye söylenecek olan Kadir şu an direkt isteğimi yerine getiriyordu. Belki de ağır konuştuğu için o da Miran'a kızgındı.

"Daha önceden tanıdığın biri miydi?"

"Kadir, Ağan ona küs olduğumu anlayamadı sanırım. Tekrar söyler misin?"

"Ege Bey size küsmüş Ağam."

Kadir'in büyük bir ciddiyetle dediklerimi söylemesi çok komikti. Eğer Osman görseydi bir kez daha hayran olurdu.

"Yakın bir arkadaşın mı?"

"Kadir, Ağana bu konunun onu ilgilendirmediğini söyler misin?"

"Ege Bey-"

"Duyuyorum!" diyerek sözünü böldü, Miran. "Tekrarlama Kadir."

"Belgin'e hiç bağırmıyorsunuz Ağam..."

Kadir'in ciddi fakat trip atar bi tavırla söylediği cümle ilgimi çektiğinden dikkat kesildim. Miran genel olarak insan ilişkilerinde iyi değildi, bu metrelerce öteden belli olan bir şeydi. En azından kadınlara karşı daha nazikse bu hoşuma giderdi ama Kadir'in kıskanışına bakılırsa sadece Belgin'e böyleydi.

Ağa • [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin