TANITIM.

1.7K 38 6
                                    

Yaşanmışlıklarla dolu, geçmişten geleceğe kök salmış bu hayat hikayelerinden birine daha başlamaya ne dersiniz? Kitabın içerisinde yer yer argo sözlere yer verilecektir çünkü bu kitabın kurgudan çok gerçek bir hayat hikayelerinden esinlendiğini unutmayalım. Geçmiş tarihimize bakılırsa, böyle olaylar sık sık yaşanmıştır. Rahatsız olanlar şimdiden okumamasını rica ediyorum.











KESİT:

"Birlikte mısralar düşürüyoruz ama iyi ama kötü.
Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse değerlendiremez.
Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek.
İki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar.
Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar.
Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna diziyorlar."

Kısık fakat sadece benim duyabileceğim etkileyici ses tonu ile söylediği sözler, kafamın içerisinde balyoz yemiş etkisi yaratmıştı.

"Okudun mu sen bu kitabı?" diyerek şaşkınca bir soru yönelttim.

"Üvercinka. Cemal Süreya'nın sevdiğine koyduğu isim."

Söylediği şeylerden sonra ona karşı ön yargılardan oluşan tabularımdan bir tanesini devirmişti. Onun edebiyat ile ilgili olması, kabul etmeliyim ki beni dumura uğratmıştı.

Dizlerimin üzerinde bulunan, her sayfası tarih ve şiir kokan kitaba diktim harelerimi.

"Çok şanslı bir kadın olmalı."

"Belkide şanslı olan Cemal Süreya'dır?"

ÜVERCİNKA|TÖRE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin