21.Bölüm

209 18 1
                                    


Medya: Zeynep ve Rezan temsili.







&
Yüzüme tepeden sızan güneşin ışınları ile zorda olsa araladım gözlerimi yeni bir güne. Normalde her sabah erken uyanan benim için bugün nedense uyanmak zor gelmişti. Göz kapaklarımda ağırlık, boğazımda anlamsız bir kuruluk vardı.

Soğuk mu almıştım yoksa?

Yan tarafımda, güçlü kolları ile bedenimi sarmalamış Behnan'ı uyandırmamaya özen göstererek yavaş hareketlerle yataktan doğrulmaya çalıştım. Neyse ki başarmıştım ve kocamı uyandırmadan yataktan kalkabilmiştim.

Odada bulunan küçük banyoya büyük bir halsizlikle adım attım. El ve yüz yıkamayı es geçerek direk olarak sıcak bir duş aldım ve beyaz bornozum ile odaya yeniden girdim. Ufak adımlar atarak dolaptan bir takım iç çamaşırı ve bir de sade siyah bir elbise alarak banyoya girdim.

Hızla üzerimi değiştirdim. Islak olan saçlarıma baktım ve kurutma işini iptal ederek havluyla ıslaklığı almaya çalıştım. Behnan uyuyordu ve saç kurutma makinesi sesinden rahatsız olup uykusu bölünebilirdi.

Azda olsa ıslaklığı aldım ve saçlarımı tarayarak odaya girdim. Boğazımda ki ağrı hafiften geçmişti fakat kahvaltıdan sonra bir ağrı kesici almayı mutlaka unutmamalıydım.

Tam odadan çıkıp mutfağa inmek üzereydim ki aşinası olduğum sesin odada yankılanması ile sanki suç üstü yakalanmışçasına yerimden sıçradım.

"Efnam?"

Tedirginlikle arkamı döndüm ve üstü çıplak bir şekilde yataktan çoktan kalkıp karşıma geçen adamı yani kocamı dikizlemeye başladım.

"Behnan! Uyandırdım seni özür dilerim."

Behnan yavaş adımlarla yanıma yaklaştı ve ellerimi tutarak sıcak dudaklarına götürüp ufak fakat yumuşak bir öpücük bıraktı.

"Duş mu aldın sen?" diyerek ıslak saçlarıma dokunmaya ve elleriyle oynamaya başladı.

"Evet."

"Güzelim neden saçların ıslak?"

Bazen bu kadar dikkatli olması hoşuma gitmiyor değildi elbette.

"Uyuyordun çok ses çıkarmak istemedim."Kısa açıklamamın ardından Behnan onaylamaz bir ifadeyle dilini şaklattı ve tuttuğu elimi bırakmadan odanın içerisine doğru yürümeye başladı.

"Gel benimle." Tam yatağın yanında durarak bir kuklaymışım ve oda bana yön veren bir kukla ustasıymış gibi omuzlarımdan tutarak yatakta oturmamı sağladı ve banyoya doğru ilerledi.

Kısa süre sonra elinde kurutma makinası ile yanıma geldi ve prize takarak saçlarımı kurutmaya başladı.

Bu his...

Sanırım yaşadığım en özel anlardan birisiydi. Onun güven veren ellerinin saçlarımın arasında dolaşması bence dünyanın en güzel duygularını hissettiriyordu.

Behnan kısa süre içerisinde işini bitirdi ve elindeki makinayı yeniden yerine götürüp bırakarak yanıma ulaştı. Anlıma ufak bir öpücük bıraktıktan sonra ayaklandı.

"Hadi giyin gidiyoruz."dedi ve birşey söylememe izin vermeden banyoya doğru ilerlemeye başladı.

Telaşla ayaklandım."Nereye?"

Arkasını dönmeden gür sesi ile sorumu cevapladı ve banyoya girdi."Dışarıda kahvaltı yapmaya."

O banyoya girdikten sonra vakit geçirmek adına etrafı toparladım. Zaten üzerimi giymiştim fakat son dokunuşlarımıda yaparak kendimi dışarıya hazır hale getirdim.

ÜVERCİNKA|TÖRE|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin