"Kesinlikle seni beğeniyor bu konuda ilk başlarda şüphe duyuyorduk ama şu an kesinlikle emin oldum." dedi Mila.
Taehyung başıyla onayladı. "Koskoca Jeon Jungkook harbiden. Ona yazan milyonlarca kişi var. Eğer seninle konuşuyorsa bunun bi anlamı olmalı. Besbelli hoşlanıyor işte." dedi sırıtarak.
"Ayrıca siz şirketin önünde de karşılaşmıştınız ve o bunu da hatırlamıştı." diyen Mila'ya başımı onaylarcasına salladım gülümserken.
"Biliyor musun beni aramakla ve konuşmakla vakit harcaması bile o kadar tatlı ki çünkü çok yoğun ve buna rağmen bazen bir günde saatlerce konuşuyoruz." dedim gülümseyerek. "Bazen onu tuttuğum için kendimi suçlu hissediyorum fakat bunu bana hissettirmemek için elinden geleni yapıyor gibi." dediğimde Mila sevimli bir surat ifadesi yaptı.
"Bence artık yüz yüze de gelmeniz gerekiyor." dedi dudağını büzerek. Gözlerimi büyüttüm. "Şunu hatırlatıp durmayın." dedim çığırırcasına. "Bayılacak gibi hissediyorum." dediğimde gülüşleri odayı sardı.
* * *
🔴 || Jeon Jungkook, Live BildirimiTelefon ekranıma düşen bildirim yerimde dikelmeme sebep olduğunda hemen yayının içine girdim. Jungkook neredeyse aylar sonra yayın açıyordu.
Yayın biraz zor girse de sonunda ekranda Jungkook'u görmem yutkunmama sebep oldu. Mükemmel görünüyordu.
Deri ceket giymişti ve saçlarını boyatmıştı. Saçları hala siyahtı dibine dokundurtmamıştı ama uçlarında ki mint rengi son derece güzel görünüyordu.
Ayrıca deri ceketinin kollarını kıvırıp dövmelerini gözlerimiz önüne sermesi de bana hiç yardımcı olmuyordu. Birçok ekran görüntüsünü galerime hediye etmiştim bile.
Birkaç dakika sonra "Vücut sanatın çok güzel." diye bir yorum okuyup güldüğünde çeviride bir yanlışlık olduğunu o da farketmişti ama teşekkür etmeyi de ihmal etmedi. Gülümsedim onu izlerken.
"Ah.." dedi "Still with you'yu mu söylememi istiyorsunuz?" dediğinde heyecanla yerimde kıpırdandım gözlerimi kırpıştırırken. Söylemesini umuyordum.
Güzel sesi odaya dolarken hipnoz olmuş gibi seyrediyordum onu. Sesi dünyaya verilen bir hediye gibiydi ve bunu söylerken gram abarttığımı hissetmiyordum.
"Jeon Jungkook." diye mırıldandım beni duymayacağını bilsemde "Nasıl da güzelsin."
Dakikalar boyunca farklı şarkılarından söyleyip başka şarkılara da cover yapmıştı. Hayranlarıyla sohbet ederken son derece mutlu görünüyordu. Gözlerine baktığımda bu iş için yaşadığı çok belliydi. Zorlandığı zamanlar olduğunu biliyordum ama işin sonundq gözlerinde ki parıldamayı da.
Yayın yaklaşık kırk beş dakika sonra güzel bir vedayla bittiğinde yanaklarımı şişirip instagram'a girdim.
Yayını neden daha uzun tutmamıştı sanki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfiction@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...