44. Bölüm (m)

1.4K 114 9
                                    

Bu bölüm bildiğiniz ve beklediğiniz gibi +18 ya da 21 falan ahjsqjsqjh

50k olmusuz aglicam cok mutlu oldum

ve kapak degistim kafaniz karismasin

iyi okumalar kemerleri baglayin

Sırtım duvara çarptığında dudağımı ısıran Jungkook yüzünden inledim. "Ah, dur. Eve giremedik." dediğimde kucağında ben olduğum için tek eliyle biraz uğraşsa da hızlıca anahtarla kapıyı açtı.

Kapıyı ardından sertçe kapadı ve beni kapının yanında ki küçük masa gibi bir yere oturtu. Üzerimde ki bol sweati yukarı sıyırdığında yutkundum.

Saniyeler geçmeden tekrar dudağımı öpmeye başladı ve ben bu sürede karşılık vermeye çalışıyordum.

Benimle öpüşürken kıyafetimin altına soktuğu eliyle göğüs ucumu parmaklarının arasına alıp sertçe sıkıştırdığında acı ve zevkle inledim başımı geriye atarken.

Canım acımıştı ama çok hoşuma gidiyordu.

Jungkook bunun farkındaydı.

"Jungkook." dedim nefes nefese. "Böyle gidersek beni burada.." sustum.

Ama o anladı.

"Bence de." dedi Jungkook. "Odamıza geçelim." diye fısıldadı.

Beni kucağına aldığında boynuna tutundum sıkıca.

Çok heyecanlıydım, vücudum kasılıyordu.

Merdivenleri çıkarken konuştu. "Seni bugün mahvedeceğim." dediğinde kıkırdadım. "Ağzını bozmasana." dedim dudağına yavaşça vururken.

"Bozacağım." dediğinde sessiz kalıp dudağımı ısırdım.

Odaya gelmiştik.

Hafiften aydınlanmaya başlayan havanın ışığı perdenin kenarından sızıyordu. Hala karanlıktı ama tam olarak değilde gibiydi. Sadece, sevmiştim.

Jungkook beni duvara yaslayıp öptüğünde inledim yavaşça. Islak dili boynumda gezdiğinde gözlerim kapanıyordu.

Alnını alnıma yaslayıp kendisini bana bastırdı. "Jungkook." dedim titrek bir nefes vererek. "Nazik olmanı istemiyorum."

İstemiyordum.

Jungkook fısıldadı. "Nazik olmayacağım."

Tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdığında dakikalarca sadece öpüştük. Bu hisse o kadar açtım ki.

Belimi tutup beni kendisine yasladığında sertliğini bana bastırdı. Ellerimi boynunun iki kanerında gevşekçe tutarken yüzümü sersem bir ifade aldı.

Sertliğini hissettiğimde mantığımı kısa sürede kaybetmiştim.

"Artık çamaşırını görmeliyim, ne dersin?" dediğinde "Çok sabırsızsın." diye mırıldandım.

"Öyleyim." dedikten sonra beni hızlıca arkama çevirdi ve yanağımı duvara yaslamama sebep oldu.

Bugün daha sert davranıyordu ve söylemeliydim ki bu durum deli gibi hoşuma gidiyordu.

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin