15. Bölüm

2.1K 228 22
                                    

🔴 || Park Jimin Live Bildirimi

"Aslına bakarsanız her hafta yayın açtığımı biliyorsunuz ama geçen hafta gelememiştim üzgünüm." dedim hızla kayan yorumları okurken. "Ah, bana kızmayın."

"Perma mı yaptırdın?" diyerek okuduğum yorumu sesli bir şekilde de dile getirip gülümsedim. "Evet saçlarım iyice uzadılar bende yaptırmak istedim, beğendiniz mi?" diye sorarken aynı zamanda bilgisayardan ses dosyalarını karıştırıyordum. Arka planda bir müzik olması hoş olabilirdi.

Tekrar yorumlara baktım. Herkes beğendiğini belirten tatlı yorumlar yaparken birden defalarca kez jungkook yazısı görmemle yerimde hafifçe dikleşip heyecanımı yansıtmamaya çalıştım.

Hayır hayır.. jungkook gelmemişti değil mi?

İzleyenler listesine tıkladığımda en üstte 'Jeon Jungkook' yazısını görmemle yutkundum. Onu takip ettiğim için en üstte onun ismi görünüyordu.

"Jungkook." diye mırıldandım ekrana ve başımı hafifçe sağa yatırdım istemsizce.

Tekrar yorumlara kaydı gözlerim.

"Jimin yanakların neden pesspembe."

"neden heyecanlısınn"

"Jungkook yayına geldi!!"

"minik bebek park jimin."

"Çok sevimlisin ağlayacağım."

"Jeon Jungkook burada ne işin var!?💛🥹😭"

"Jungkook'un bu yayına gelmesi tesadüf değil, çünkü aynı zamanda takipleşiyorlarda."

"aralarında bir şey olabilme ihtimali 👀"

Her kafadan farklı bir şey çıkarken yanında resmi tik olan hesabın attığı yorum hemen dikkatimi çekti. Jeon..

"Güzel görünüyorsun." (✔️)

"Teşekkür ederim." dedim gülümseyerek. "Ve buraya geldiğin için de." diye mırıldandım.

"Aman tanrım kesinlikle aralarında bir şey var !! 🥹😭"

"Shiplemeden durmam gerekiyor ama jimin'in bu halleri şaka mı?"

"jimin'i ilk defa böyle görüyorum."

"Aslına bakarsanız bu şekilde heyecanlanmamın sebebi senelerdir idolüm olarak benimsediğim kişinin şu an yayınımı izliyor olması."

"Hadi oradan jimin sana güzel göründüğünü söyledi, TANRI AŞKINA !!"

yorumlara aldırmamaya çalışıp devam ettim.

"Aynı zamanda sesimi ve dansımı takdir ediyor olması." dedim başımı hafifçe sağa yatırıp gülümserken. "Yani o böyle söyledi."

"BİR DE KONUŞMUŞLAR!!🥺🥺"

"Tek hayran olan kişinin sen olmadığını söylemiştim." (✔️)

Jungkook'un yorumlarını biraz daha yayında okursam bayılacaktım ve bunun önüne geçmek için dakikalar sonra kibarca veda edip yayını sonlandırmıştım.

"Jungkook." diye homurdandım. "Beni delirtiyorsun."

Yazardan;

Jungkook, Jimin'e yaptığı yorumlardan sonra Jimin'in yayında vermiş olduğu tepkilerle fazlasıyla eğlenmişti.

Jimin'in gülümsemesine, utanıp yanaklarının pembeleşmesine, heyecandan kekeleyip yayını apar topar sonlandıran jimin'in en ince detayına kadar izlemişti Jungkook yüzünde ki tembel gülümsemeyle.

Söyledikleri yalan değildi ve bunu en iyi kendisi biliyordu.

Güzel görünüyorsun demişti.

Jimin hayatında gördüğü en güzel adamdı.

Aynı zamanda sesini ve dansını sevdiğini söylemişti değil mi? Hayran olan tek kişi Jimin değildi.

Yine doğruydu. Jimin'i fazlasıyla yetenekli buluyordu ve bu ona hayran kalması için yeterli bir sebepti.

Bildirimlerle telefon ekranı aydınlanırken alt dudağını emdi Jimin'in neler yazmış olabileceğini düşünürken.

jimin: JUNGKOOK

jimin: kesinlikle ne yaptığının farkında değilsin

jimin: ve beni delirtmeye çalıştığına artık emin oluyorum

jungkook: ne yapmışım

jimin: sen çok iyi biliyorsun

jungkook: yalan söylemedim ki

jungkook: tam olarak hissettiklerimi yazdım

jungkook: bunun için beni zorbalayamazsın 😠

jungkook: ayrıca galerime birçok fotoğrafını hediye ettiğimi bilmelisin~

jimin: jungkook

jimin: seni seviyorum

jimin: gerçekten son aylarda neler oluyor hiçbir fikrim yok

jimin: ama beni mutlu ediyorsun

jimin: sürekli gülümsememe sebep oluyorsun

jimin: teşekkür ederim

jungkook: tam isabet

jungkook: seni mutlu etmek güzel

jungkook: çünkü bugün dünyanın en güzel gülümsemesini izledim

jungkook: senin her zaman gülümsemen gerekiyor

jungkook:

jungkook: çünkü sen gülümsediğinde iyi hisseden birisi var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jungkook: çünkü sen gülümsediğinde iyi hisseden birisi var

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin