33. Bölüm

1.4K 132 9
                                    

Kontrol etmeden attım umarım bir yanlışlık yoktur.
Oy vermeyi unutmayın. ⭐️💛

~

"Jungkook burası nasıl bir yer. Sen bizi nereye getirdin?" diye sordum tedirginlik içerisinde.

Sanki mafya çetelerinin iş yürüttüğü yer altı dünyası gibi bir yerdi burası. Hiç güvenli hissettirmiyordu. Kapalı binalar, takım elbiseli adamlar. Garip bir yerdi işte.

Jungkook güldü yüzüme bakıp. "Merak etme ben seni korurum." dediğinde baygınca baktım ona. "Ya bir git. Nereye getirdin bizi ondan haber ver."

"Dövme yaptıralım diye tutturmadın mı?" diye konuştuğunda kaşlarımı kaldırdım. "Sende mi yaptıracaksın?" diye merakla sorduğumda başıyla onayladı.

"Buranın ürkütücü göründüğüne bakma. Çoğu kişiyi tanırım ve öyle düşündüğün gibi işler yürümüyor." dedikten sonra saçımı karıştırdı.

"Ne düşündüğümü nereden bilebilirsin?" diye sordum.

Aklımdan ne geçiyorsa tahmin ediyordu resmen.

Hafifçe eğilerek yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve gülümsedi. "O gözlerinin ne zaman bana döndüğünü bile biliyorum ben."

Cümlesi yutkunmama sebep olurken gözlerim dudaklarına indi. Jungkook gözlerimi takip ettiğinde güldü ve geri çekildi. "Benden bu kadar etkileniyor musun?" diye sorduğunda ona baktım. "Cevabını bildiğin soruları sorma demedim mi?"

Jungkook dudaklarını birbirine bastırdı. Cevabım hoşuna gitmişti tabii.

Elimi tuttu. "Gel hadi." diyerek beni yürüttüğünde ona ayak uydurdum.

"Bana dövme yaptıracağını söylememiştin." dedim hafifçe gülümserken ve meraklı ses tonumla sordum. "Ne yaptıracaksın?"

Adımları yavaşladığında anlamayarak kaşlarımı kaldırdım. Durdu ve bana baktı. "J." dediğinde önce anlayamadım. "Ne?" diye sorarken buldum kendimi.

Elimi bırakarak ortamıza getirdi. İşaret parmağını dövme yaptıracağı noktaya koyarken. "J." dedi tekrar. "J harfi yaptıracağım."

Jungkook'un gösterdiği noktaya dikkatle baktım. Bir yandan ortamıza uzattığı elini hafifçe tutarken.

Army dövmesi vardı. A, r, m, ve y harfleri sırasıyla yazılmıştı. Jungkook'a görüntülü arama sırasında en sevdiği dövmesinin hangisi olduğunu sorduğumda bana army dövmesini göstermişti ki en başından beri o cevabı vereceğini biliyordum. Çünkü hayranlarına verdiği isimdi ve anlamı güzeldi.

Eğer J harfini göstereceği yere yapacaksa bunun tek bir anlama geldiğini söyleyebilirdim. Yaptıracağı yer M harfinin üst kısmına geliyordu. Eğer buraya J harfini yaptırırsa bu, Jungkook'un yüzük parmağında JM yazacağı anlamına geliyordu.

Gözlerim hızla Jungkook'un yüzünü buldu.

Sanki yine aklımdan geçen düşünceleri okumuş gibi yüzünde ki gülümsemeyle izlemişti yüz ifademi.

Gözlerinin sıcak bakışlarını gördüğümde hissettiklerim ağır gelmişti. Gözlerimin dolmasına engel olamadım başımı tekrar eğerken. "Şaka mı yapıyorsun?" dedim mırıldanarak.

Şaka mıydı gerçekten?

Jungkook derin bir nefes alıp bir adım yaklaşarak bedenimi sardı. Her ne kadar gündelik hayatımda biraz daha ufak tefek olmak pek hoşuma gitmese de Jungkook'la aramızda ki beden farkını ne olursa olsun seviyordum.

Bana sarıldığında kolları arasında küçük kalmayı seviyordum. Güvenli alanım burası gibi hissediyordum. Sanki dışarıdan görünmezmişim ve hiçbir kötülük bana dokunamazmış gibi.

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin