868.627 beğeni, 261.728 yorum
KoreaMagazines: Park Jimin, WQ korea ile gerçekleştirdiği çekimden.Beni paylaşan magazin sayfasının postuna gelen yorumları okurken gülümsedim.
İnsanların benim hakkımda ki düşünceleri güzeldi.
Bu sıralar kariyer yönünden kendimi şanslı hissediyordum, çok büyük bir şans elde etmiştim. Ve hayatımın dönüm noktası diyebileceğim türden bir zamandaydım.
Okulumda ki sanat öğretmenim beni bir ajansa önermişti, yaklaşık iki ay önce.
Benim dansımı her zaman beğenir ve desteklerdi. Şarkı söylemekte de iyi olduğumu düşünüyordu ama ben genelde şarkı söylemez, dans ederdim.
Küçüklüğümden beri dans ettiğim ve aynı zamanda modern dans eğitimi de aldığım için vücudum esnek ve inceydi. Bu da her zaman okulumda ki dans ve müzik hocalarımın koreografilerde beni ön plana atmasına sebep veriyordu.
Sosyal medyada ki paylaşımlarım da insanlar tarafından fazlasıyla farkedilmeye başlayınca ajansında dikkatini çekmiş olabilirdim bilmiyordum.
Beni arayıp dansımın güzel olduğundan ve yetenkli olduğumdan bahsetmişlerdi. Bu konuda aldığım eğitimden ve süreci anlattığım bir röportaj vermemi istemişlerdi. Aynı zamanda bir çekim gerçekleştireceklerini söylemişlerdi.
WQ, kore'nin bilindik bir dergisiydi. Elbette bu şansı kaçırmayıp tekliflerini kabul etmiştim. Dergi de bugün çıkınca birçok kişi hesabıma yorum bırakıyordu.
Telefon bildirimlerim susmazken, sesi kapattım. Ama bir yandan da okumaya devam ediyordum.
Jungkook:
Jungkook: Ah, cidden mi
Jungkook: Delireceğim
Jimin: Ne o
Jimin: Şimdi de sen mi benim fanboyluğumu yapıyorsun 🥹
Jungkook: Evet, fazlasıyla eğlenceli
Jimin: Jungkook çok tatlısın
Jungkook: Neden bana söylemedin ve ben bunu sosyal medyadan öğrendim
Jimin: Jungkook çekim çok yeni oldu
Jimin: İlk aradıklarında kabul etmiş olsam bile gerçekleşmesi benim için mucizeydi
Jimin: Tamamen kesinleşmeden hiç dillendirmek istemedim
Jungkook: Hayır sorun değil
Jungkook: Sadece çok iyi görünüyor
Jungkook: Fotoğraflardan nasıl çıkacağım
Jimin: JUNGKOOK
Jimin: Kes şunu
Jimin: Bunu sadece ben yapabilirim
Jungkook: *ses kaydı* [*gülüyor* "tatlısın"]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfic@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...