34. Bölüm (m)

1.7K 128 19
                                    

pose of idol 40k okunmayı geçti 🥺 okuyup, seven herkese teşekkür ederim. 💗

Bu bölüm anlayacağınız üzere cinsellik içeriyor, rahatsızlık duyacak olanlar geçebilirler.

iyi okumalar;;

~

"Jungkook ben duşu kullanabilir miyim?" diye sordum herkes gittiğinde. İnanılmaz ihtiyacım vardı.

Jungkook elimi tutup beni odasına götürdü. "İstediğin kıyafeti alabilirsin. Ben aşağıda dökülenleri toplayacağım." dediğinde sırıttım. "İdeal koca." dediğimde bu sefer o sırıttı hafifçe. "İşte bu yüzden benimle evlenmelisin." dediğinde dudağımı ısırdım o odadan çıkarken.

Güzel olurdu diye düşünmeden edemedim.

Jungkook'un dolabını açtığımda kokusu burnuma dolarken derince çektim içime. Önce koyu gri bir boxeri elime aldım ve beyaz bol kısa kollu tişörtü gözüme çarptığında onu da askısından çıkarttım.

Bu tişört muhtemelen ona bile bol geliyordu ve sanırım ben içinde kaybolacaktım.

Bu tişört kalçamı kapatırdı. Ev sıcak olduğu için ayrıyetten eşofman seçmek istememiştim. İkisini alıp banyoya ilerdim ve suyu açtım.

Soğuk su beni üşütürken suyun altına girip suyu ılıklaştırdım.

Saçlarımı ve bedenimi güzelce şampuan ve duş jeliyle yıkayıp çıktıktan sonra odaya geri geldim.

Altıma boxeri giyip üzerime de beyaz tişörtü giyip odada ki boy aynasına baktım.

Tişört tahmin ettiğim gibiydi. Kalçamın aşağısında bitiyordu.
Kolları dirseklerime kadar uzuyordu ve gri gümüş iki bilekliğim parlıyordu.

Aynada kendimi inceledim.

Uzun ve pürüssüz beyaz bacaklara, ince bir bele ve çıkık bir popoya sahiptim. Vücudumu sevmediğimi söyleyemezdim bazen Jungkook'un yanında nasıl duruyorum diye düşündürtüyordu bu beni.

Jungkook'un parlak bir yaşamı vardı. Zengindi. Yanında ne kadar güzel kızların bulunduğunu biliyordum ve muhtemelen geçirdiği birliktelikleri de. Ama şu duruma bakarsak Jungkook benden hoşlanıyordu ve daha öncesinde hiçbir zaman erkek arkadaşı olmamıştı.

Ona yeterli gelir miydim? Ya da beni beğenir mi korkusunu taşımadan çoğu zaman edemiyordum. Aslında vücudumu beğendiğini sürekli dile getiriyordu fakat yine de bir erkekle birliktelik yaşamak ona nasıl hissettirirdi bilemiyordum. Bu düşünceler kafamı kurcalıyordu. Yanlış düşünüyor olabilirdim ama buna engel olmak zordu.

Üzerimin fazla açık olduğuna kanaat göstererek vazgeçip tekrar Jungkook'un dolabına yöneldim. Eşofmanlarının olduğu kısımda eşofmanlarının rengine bakarken kapı açıldığında bakışlarım oraya döndü.

İşte bu beklenmedikti.

Jungkook kapıyı kapatıp bana döndüğünde önce yüzüme baktı ve sonra bakışları vücuduma düştü. Tişörtün altında kalan bacaklarıma baktığında yutkundum.

Gözleri gereğinden fazla bende oyalanırken ne yapacağımı bilemedim.

"Neden öyle bakıyorsun?" diye mırıldandığımda bana yaklaşmaya başladı. Gözlerimi kırpıştırdım istemsizce.

"Farkındasın değil mi?" diye sordu başını hafifçe sağa eğerek. "Neyi?" dedim kısık sesimle ne söylemeye çalıştığını anlayamayarak.

"Beni delirttiğinin farkındasın."

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin