"Beynim hatırlamıyor olsa bile kalbim hatırlıyor gibi hissettiriyor." demişti..
1 Gün Sonra:
Jungkook:
Jimin
(05:57)Jimin:
jungkook
efendim
neden uyumadın
bir şey mi olduJungkook:
aşağı in
hemenJimin:
ne demek aşağı in
burada mısın
jungkook
bu saatte neden geldin
bir şey olmadı değil miJungkook:
jimin dediğimi yapJimin:
tamam
hemen geliyorum
bekle
görüldü ✅ (06.04)~
Dolaptan sweatimi alıp üzerime geçirerek anahtarlığı alıp evden sessizce çıktım.
Jungkook bu saatte buraya neden gelmişti? Merak ediyordum ve birazda endişeleniyordum.
Buraya bu saatte gelmesinin sebebi ne olabilirdi ki?
Aşağı indiğimde soğuk vücuduma işlerken omuzlarımı hafifçe kaldırdım yukarıya.
"Daha sıkı giyinmeliydin." diyen Jungkook'a döndüm. "Üşürsün." dediğinde gülümsemeden edemedim.
"Jungkook." dedim o bana yaklaşırken.
Sweatimin şapkasını kapatarak kulaklarımdan bastırdığında kıkırdadım. "O kadar da üşümüyorum."
Bunu biz sevgiliyken de sürekli yapardı. Montumu giydiğim zaman fermuarını çekmemişsem kendisi çekerdi. Şapkasını takmamışsam kendisi takardı ve bende beni eski mo'lara benzetiyosun diye kavga çıkartırdım.
"Neden geldin bu saatte kötü bir şey yok değil mi?" diye sordum.
"Seni bir yere götüreceğim." dedi gülümseyerek.
Kaşlarımı kaldırdım.
Gülümsüyordu.
Bugün üzerinde biraz gariplik vardı.
"Hadi." diyerek elimden tutup çekiştirdiğinde şaşkınlıkla dudaklarımı araladım. "El ele mi yürüyeceğiz?" diye sorduğumda güler gibi oldu. "Evet, sevgilim değil misin?" diye sorduğunda gülümsedim.
Bugün gerçekten bir gariplik vardı.
Dakikalarca yürümenin sonunda beni bir noktaya getirdi. "Burası neresi, neden buraya geldik?" diye sordum anlamayarak. Ne alakaydı ki?
Yüzünde güzel, küçük bir gülümseme belirdi ve ellerimi tuttu. "Jimin." dediğinde dudaklarım yavaşça aralandı. Neler oluyordu?
"Etrafına bak." dediğinde dediğini yapıp çevreme bakındım.
"Burası ilk çarpıştığımız yerdi."
Söylediği şey, gözlerimin irice açılıp dudaklarımın aralanmasına sebep oldu.
Kalbim hızlanırken gözlerim, tepkilerimi yüzünde ki güzel ifadeyle izleyen Jungkook'u buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfikce@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...