Gerçekten bu kategoriye göre uzun bir bölümle geldiğimi düşünüyorum. Bölümleri gören kişi sayısı 250, 300'leri görürken oy kısmı gerçekten hiç istediğim gibi değil. Hiç istemeyerek ilk defa oy sınırı koymak zorundayım, lütfen oy ve satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin ki yazmak için motivasyonum da olsun.Ben yazmaktan her şekilde zaten keyif alıyorum fakat biraz olsun karşılık görmeyi de çok isterim, lütfen anlayın.
Vote sınırı: 70
Yorum sınırı: 30Sınırın geçildiği gün bölümün geleceğine emin olabilirsiniz. 💗
İyi okumalar, seveceğiniz ve yumuşacık olacağınız bir bölüm oldu. 🥺
* * *
Jimin: Jungkoook
Jimin: Bugün yayın açacak mısın?
Jungkook: Beni mi özledin?
Jimin: Ben seni her zaman özlüyorum.
Jimin: En son ki yayınının üstünden bir hafta geçti :(
Jimin: Konserinde yok.
Jimin: Nasıl göreceğim seni?
Jungkook: Açıkçası yayın yapmak için fazla yorgun hissediyorum
Jungkook: Ama seninle görüntülü konuşabilirim
Okuduğum mesaj gözlerimin irice açılmasını sağladı. Kalbim ısınmış, ellerim terlemişti. Tek bir mesajıyla vücudumda ki bu değişikliği görebilse tepkisi ne olurdu?
Ama bu sefer saçma bir tepki vermeyecektim. Düşünerek cevap yazmalıydım.
Bunu her şeyden çok istiyordum. Jungkook'la görüntülü konuşmak.. Hayal edebileceğim bir şey bile değildi ve bu yüzden şu an bunu elimin tersiyle itmeyecektim.
Çok heyecanlanıp, utanacağımın bilincindeydim fakat bunun bana engel olmasını istemiyordum.
Derin bir nefes alıp cevap yazdım parmaklarımın titremesine engel olamazken.
Jimin: Bilgisayarı açıyorum.
Jimin: Hazır olduğumda arayacağım.
Bilgisayarın açılmasını beklerken bende üzerimdeki sweati çıkartarak dolabıma yöneldim. Hoşuma giden en sevdiğim sweati üstüme geçirdikten sonra bu sefer banyoya yöneldim.
Aynada kendime bakarken yanaklarımın kızardığını görmemle huysuzca homurdandım. Jungkook'un farketmemesi gerekiyordu. Hafifçe yanaklarımı ıslatıp kuruladıktan sonra saçlarımı da düzelttim.
Tekrar odama geçip açılan bilgisayardan uygulamaya girmemle Jungkook'un da çevrimiçi olduğunu görmem bir oldu.
"Tanrım.." diye mırıldandım. "Nasıl arayacağım?" Çok mu büyütüyordum diye sormak istiyordum kendime ama hiç büyüttüğümü hissetmiyordum. Jungkook'la görüntülü konuşacaktım!
Yeşil renkli 'Ara' butonuna basmamla ekranda kendimi görmem bir oldu hemen kafamı hafifçe sağa eğdim.
Birkaç saniye bekledikten sonra ekranda ki Jungkook'u görmemle dudaklarım sevimlice bükülürken kıkırdadım.
Loş ışıklı karanlık bir ortamı vardı ve son derece iyi görünüyordu.
Duraksarken ekrana hafifçe yaklaşıp "Duyamadım, tekrar gül bakayım." dediğinde ses çıkarmasamda yine de güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pose of idol
Fanfiction@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum. @j.m: Çünkü beni mutlu ediyor. @j.m: Jungkook, @j.m: Seni seviyorum. @j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı...