1. Bölüm

4.9K 263 36
                                    

Selammlarr 💞 Yeni bir hikayeyle buradayım Rosy Cheeks hala devam ediyor olsa da bu hikayenin beni çok zorlayacağını düşünmüyorum ikisini de yürütebilirim ve zaten bu hikaye için çok bölüm stoğum var. Canım sıkıldıkça kendimi burada bulduğum bir hikaye oldu çünkü konusu ve yazımı daha kolay geliyor.

Kitap yarı texting yarı düz yazı şeklinde olacak. Bazı bölümler kısa olabilir ama bazıları da uzun yazılmış olacak, bölümden bölüme göre değişiklik gösterebilir.

Medyanın boş kalmaması adına her bölümde hoşuma giden farklı jikook fotoğraflarını koyabilirim.

Bir de okuduğunuzda anlayacağınız üzere bol bol medya yükleyeceğim bir fic olacağından eğer açılmayan fotoğraflar olursa yorumlarda belirtin halletmeye çalışayım. <3

Başlama tarihinizi de buraya alalımm.

İyi okumalarr 💗

@j.m: Biliyorum mesajlarımı görmeyeceksin.

@j.m: Ama olsun.

@j.m: Cevap vermeyeceğini ve mesajlarıma o kadar insan içinden rast gelmeyeceğini bile bile sana yazmayı seviyorum.

@j.m: Çünkü beni mutlu ediyor.

@j.m: Jungkook,

@j.m: Seni seviyorum.

@j.m: Ve bu bir hayranın bir idole duyduğu sevgiden daha farklı.

@j.m: Daha fazlası.

@j.m: Sadece ekran başında izlediğim, konserlerine gittiğim o idole değil, aynı zamanda benimle çarpıştığında en ufak hatası olmamasına rağmen benim için endişelenen ve defalarca kez iyi olup olmadığımı soran o adamı seviyorum.

@j.m: Jungkook'um, hep mutlu ol tamam mı?

@j.m: Burayı her zaman böyle mesajlarımla dolduruyorum ama ne yapayım?

@j.m: Cevap gelmeyeceğini ve mesajlarımı görmeyeceğini bildiğim için belki de bu rahatlığım.

@j.m: Her ne kadar cevap vermiyor olsanda seninle konuşuyormuş gibi hissetmek beni mutlu ediyor.

@j.m: Sen beni mutlu ediyorsun.

@jungkook.97 görüldü. (23:47)
@jungkook.97 mesaj isteğini kabul etti. (23:48)

***

Gelecekten geliyorum,,, hikayenin ilk bölümleri biraz daha kısa hikaye tadında gitse de sonradan uzun bölümler geliyor. 💗

pose of idolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin